ПЛАСТИКА ШИЙКИ МАТКИ

Правильна анатомічна форма шийки матки і її природне положення мають важливе значення для нормального протікання подальших вагітностей у жінок і взагалі для здоров’я жінки будь-якого віку. Деякі патологічні зміни шийки матки потребують оперативного лікування, оскільки консервативне лікування є неефективним.

Пластика шийки матки — це операція пластичної гінекології, що спрямована на відновлення цілісності та нормальної анатомічної структури шийки матки після ускладнених пологів з розривами шийки і утворенням рубців в місцях розривів, після травм під час попередніх гінекологічних втручань, в тому числі абортів, після перенесених захворювань або для виправлення вроджених аномалій.

Показання до пластики шийки матки:

• рубці на шийці матки внаслідок розривів під час пологів;

• потовщення (гіпертрофія) шийки матки;

• подовження (елонгація) шийки матки;

• істміко-цервікальна недостатність (нездатність шийки матки залишатись закритою під час вагітності);

• вроджені аномалії анатомії шийки матки;

• зарощення зовнішнього устя цервікального каналу, спайки цервікального каналу;

• вивернута шийка матки (пролапс);

• деформована шийка матки внаслідок хронічних запальних процесів або гормональних порушень.

Але найчастішою причиною, через яку гінеколог може призначити операцію з пластики шийки матки, є старі рубці від розривів шийки під час пологів. Рубці значно порушують природну еластичність і деформують шийку матки, що може завадити нормальному виношуванню дитини і стати проблемою при наступних пологах.

Пластика шийки матки в клініці Genesis у Львові

В клініці Genesis у Львові застосовуються новітні малоінвазивні методики пластики шийки матки. Наші лікарі роблять все можливе, щоб гінекологічні втручання були не лише ефективними, а і давали можливість швидко відновитись після операції, а жінкам дітородного віку — в подальшому народжувати дітей.

Існують такі способи виконання операції з пластики шийки матки:

• лазером;

• радіохвильовим скальпелем;

• класична хірургія.

Обрання методу пластики шийки матки залежить від стану і ступеню патологічних змін в шийці матки, та від інших чинників, в тому числі від віку жінки і її бажання в подальшому народжувати. Лазерні технології і новітнє лазерне обладнання дозволяють робити операції на шийці матки з максимальною точністю.

Підготовка до пластики шийки матки полягає в ретельному обстеженні жінки. На консультації гінеколог призначає всі необхідні обстеження, щоб найкращим чином візуалізувати наявні дефекти шийки матки. Також необхідно здати гінекологічні аналізи, оскільки пластика шийки матки, як і будь-які інші операції пластичної гінекології, проводяться лише за умови нормальної мікрофлори піхви і відсутності інфекцій. Будь-які інфекційні і запальні процеси можуть викликати післяопераційні ускладнення.

Пластика шийки матки проходить під загальним наркозом.

Техніка виконання пластики шийки матки підбирається індивідуально для кожної пацієнтки. Операція полягає в висіченні уражених ділянок шийки з накладанням швів, що самі розсмоктуються.

Після закінчення операції пацієнтка залишається в клініці до наступного дня. Лікар призначає антибактеріальні та знеболюючі препарати. Перші дні після пластики шийки матки можливі незначні кров’янисті виділення та тягнучі болі внизу живота.

Період реабілітації після пластики шийки матки триває близько двох тижнів. До повного загоєння слід дотримуватись певних обмежень: виключити статеві контакти, відмовитись від фізичних навантажень і не піднімати важкого, необхідно дотримуватись дієти, щоб запобігти закрепам. Також не можна відвідувати сауну, басейн, спринцюватись та користуватись гігієнічними тампонами.

Через 7 днів після операції Ви приходите на контрольний огляд до вашого гінеколога. Шви знімати не потрібно, оскільки вони розсмоктуються самі.

Повторний огляд планується через 2 місяці після втручання.

Планувати вагітність жінка може вже через 6 місяців після пластики шийки матки.

Клініка Genesis надає повний спектр послуг пластичної гінекології, таких як передня кольпорафія, задня кольпоперінеорафія, манчестерська операція, леваторопластика, пластика вагіни, та інші.

Гінекологія — один з пріоритетних напрямків діяльності нашої клініки. Найкращі професіонали з багаторічним досвідом, озброєні новітніми технологіями та інноваційним обладнанням, турбуються тут про ваше здоров’я та красу!

550 $ (РОЗРАХУНОК ВІДБУВАЄТЬСЯ У ГРИВНЕВОМУ ЕКВІВАЛЕНТІ ЗА АКТУАЛЬНИМ КУРСОМ)