ПЕРЕДНЯ КОЛЬПОРАФІЯ

Передня кольпорафія — пластика передньої стінки піхви, хірургічна операція, що виправляє такі дефекти, як опущення, розтягнення передньої стінки піхви, зміщення сечового міхура до вагіни (цистоцеле)

Це ефективний та надійний спосіб підтягнути опущені органи малого тазу до нормального положення, укріпити передню стінку піхви і звузити вхід до піхви, відновити нормальне утримання сечі сечовим міхуром і нормальне сечовипускання.

Передня кольпорафія запобігає тиску сечового міхура на вагіну і опущення в неї, а також опущення уретри в піхву, знімаючи таким чином ризики розвитку в подальшому нетримання сечі та інших неприємних симптомів.

Операція передньої кольпорафії також проводиться з метою відновити нормальний естетичний вигляд жіночих статевих органів та покращити якість інтимного життя.

ПОКАЗАННЯ

ДО ПЕРЕДНЬОЇ КОЛЬПОРАФІЇ

розтягнення стінок піхви;

опущення піхви;

пролапс сечового міхура (цистоцеле);

вроджені дефекти жіночих органів.

Дефіцит естрогенів, що виник з різних причин в різному віці, в тому числі клімакс, підвищує ризик станів, що призводять до необхідності застосування передньої кольпорафії.

ПРО ПАТОЛОГІЧНІ ЗМІНИ, ЩО МОЖУТЬ ПОТРЕБУВАТИ

КОРЕКЦІЇ ШЛЯХОМ ПЕРЕДНЬОЇ КОЛЬПОРАФІЇ, СВІДЧАТЬ

НАСТУПНІ СИМПТОМИ:

відчуття стороннього предмету в піхві;

дискомфорт при ходінні, сидінні;

біль, дискомфортні відчуття під час статевого акту та фізичних навантажень;

випадіння слизової піхви з її подальшим запаленням, виділеннями з піхви;

нетримання сечі, часте сечовиділення, відчуття неповного випорожнення сечового міхура, тощо.

ФАКТОРИ, ЩО СПРИЯЮТЬ ОСЛАБЛЕННЮ

ЗВ’ЯЗОК І М’ЯЗІВ ТАЗОВОГО ДНА, ОПУЩЕННЮ СТІНОК ПІХВИ

ТА ПОЯВІ ЦИСТОЦЕЛЕ:

важкі ускладнені тривалі пологи;

ослаблення м’язів тазового дна під час вагітності, пологова травматизація зв’язок, фасцій;

вік 45+;

вроджена дисплазія сполучної тканини;

недостатність жіночих гормонів — естрогенів;

важкі фізичні навантаження;

хронічні запори;

ожиріння.

ЯК ПРОХОДИТЬ ОПЕРАЦІЯ

ПЕРЕДНЬОЇ КОЛЬПОРАФІЇ В КЛІНІЦІ GENESIS У ЛЬВОВІ

• Гінекологія потребує уважного ставлення лікаря до кожної пацієнтки, до її скарг і побажань, і незалежно від того, чи проблема викликає страждання фізичні, чи моральні.

• На консультації в нашій клініці у Львові лікар гінеколог вищої кваліфікації уважно вислухає Вас, виконає огляд і УЗД діагностику, встановить точний діагноз, характер і ступінь анатомічних відхилень, і призначить оптимальне лікування. Якщо гінеколог визначить, что Вам показана передня кольпорафія, необхідно обов’язково пройти повне передопераційне обстеження, включно з гінекологічними лабораторними дослідженнями (зокрема, вагінальний мазок на мікрофлору), та аналізами крові (загальний, біохімічний, коагулограма, аналізи на інфекції, що передаються статевим шляхом). Всі аналізи можна здати безпосередньо у нас в клініці Genesis.

• На консультації лікар поінформує Вас про підготовку до операції і відповість на всі запитання. Операція передньої кольпорафії виконується вагінальним доступом під спінальною або загальною анестезією.

• Хірург вирізає зайву ділянку слизової оболонки на передній стінці піхви та зшиває краї розрізу. Також ушивається фасція над сечовим міхуром. Таким чином звужується вагіна та попереджуються ускладнення, пов’язані з сечовим міхуром. Внутрішні шви виконуються нитками, що самостійно розсмоктуються через деякий час і не потребують зняття. Після операції передньої кольпорафії наші пацієнтки або в той же день можуть йти додому, отримавши рекомендації лікаря з режиму та догляду за областю втручання, або залишаються в клініці до наступного дня, це індивідуально визначає хірург.

ПЕРІОД РЕАБІЛІТАЦІЇ

ПІСЛЯ ОПЕРАЦІЇ ПЕРЕДНЬОЇ КОЛЬПОРАФІЇ

• Період відновлення після передньої кольпорафії становить 1,5 - 2 місяця.

• На цей час в способі життя пацієнтки є певні обмеження: перші дні після втручання бажано максимально відпочивати без фізичних навантажень. Стінки піхви слід обробляти антисептичним розчином, що призначив лікар. Сидіти під прямим кутом не можна протягом тижня, навприсядки — протягом двох тижнів.

• На час реабілітації слід виключити сексуальні контакти. Не можна займатись спортом, фітнесом, піднімати важке, відвідувати сауну, приймати гарячу ванну, користуватись тампонами. Важливо слідкувати за дієтою і не допускати виникнення закрепів.

• Після закінчення терміну реабілітації Ви можете повернутись до активного життя.

РЕЗУЛЬТАТ

ПІСЛЯ ПЕРЕДНЬОЇ КОЛЬПОРАФІЇ:

Відновлення нормального положення, форми і зовнішнього виду жіночих статевих органів;

Виправлення дефектів передньої стінки піхви;

Укріплення передньої стінки піхви;

Усунення пролапсу сечового міхура;

Підвищення тонусу інтимних м’язів, м’язів тазового дна.

З відновленням нормальної анатомічної структури органів малого тазу зникають неприємні симптоми та фізичний і психологічний дискомфорт. Передня кольпорафія позитивно впливає на якість інтимного життя.

В нашій клініці у Львові виконують всі види інтимної пластики,

зокрема задню кольпоперінеорафію, леваторопластику, вагінопластику, манчестерську операцію

Обираючи клініку Genesis, Ви обираєте кваліфіковані медичні послуги, діагностику та лікування з використанням новітнього обладнання та найсучасніших медичних технологій, професійні консультації та поради досвідчених лікарів з будь-яких питань жіночого здоров'я та краси.

Ми працюємо для Вас, щоб допомогти Вам зберегти здоров’я, красу і молодість, вести активний спосіб життя і насолоджуватись кожною миттю без болю, без дискомфорту, як фізичного, так і психологічного.

600 $ (РОЗРАХУНОК ВІДБУВАЄТЬСЯ У ГРИВНЕВОМУ ЕКВІВАЛЕНТІ ЗА АКТУАЛЬНИМ КУРСОМ)