ЛЕВАТОРОПЛАСТИКА

Леваторопластика — це операція на м’язах промежини, яку виконують для відновлення структури тазового дна

Пластика м’язів леваторів укріплює задню стінку вагіни та повертає статеві органи в малий таз.

М’язи – підіймачі (леватори) йдуть від ануса до різних відділів стінки тазу. Леватори відіграють важливу роль як у пологової діяльності, так і в сексуальному житті жінки. Якщо м’язи леватори анусу слабнуть, це викликає ряд неприємних симптомів і може завдавати жінці значного комфорту як в побуті, так і під час статевого акту. На обслаблення м’язів тазового дна страждають близько третини жінок різного віку.

Розходження м’язів леваторів доволі часто виникає після  важких пологів зі значними розривами або внаслідок вікових змін. Під час леваторопластики ці м’язи зшиваються разом, таким чином вони повертають пружність вагіни, відновлюють її форму та розмір.

Хірургічна корекція — леваторопластика — допоможе ефективно укріпити м’язи тазового дна і позбутись дискомфорту в інтимному житті.

ПОКАЗАННЯ

ДО ЛЕВАТОРОПЛАСТИКИ

порушення тонусу м’язів леваторів;

генітальний пролапс;

випадіння матки;

цистоцеле;

ректоцеле (випадіння прямої кишки);

нетримання сечі або часте сечовипускання;

нетримання газів і калових мас;

дискомфорт під час статевого акту через змінене положення статевих органів.

ПРИЧИНАМИ,

ЯКІ ПРИЗВОДЯТЬ ДО ОСЛАБЛЕННЯ М’ЯЗІВ ТАЗОВОГО ДНА Є:

ускладнені пологи;

патологічний стан (дисплазія) сполучної тканини (зв’язки, сухожилля, сполучнотканинні волокна);

надмірна вага;

надмірні фізичні навантаження;

часті запори;

незворотні вікові зміни в період постменопаузи.

На початку процес проходить практично непомітно, але при значному ослабленні м’язів тазового дна жінки відчувають неприємні симптоми, до прикладу, відчуття стороннього тіла у піхві та дискомфорт під час статевого акту.

Якщо консервативні методи не дають результату, необхідно звернутись до лікаря з приводу оперативного лікування — леваторопластики, оскільки подальше погіршення ситуації може призвести навіть до випадіння матки, нетримання сечі, порушення сечовипускання та дефекації.

ЛЕВАТОРОПЛАСТИКА

• Обов’язковий перший етап лікування — це консультація гінеколога в нашій клініці у Львові. Огляд в гінекологічному кріслі, докладне спілкування з пацієнткою  та УЗД органів малого тазу є основою для встановлення точного діагнозу. Також лікар бере матеріал для лабораторних гінекологічних досліджень, зокрема, мазок з піхви на мікрофлору.

• Перед будь-яким оперативним втручанням необхідно виключити наявність запальних процесів та інфекційних хвороб, в тому числі таких, що передаються статевим шляхом. Для цього лікар призначає передопераційні аналізи, здати які Ви можете безпосередньо у нас в клініці.

• Леваторопластику нерідко поєднують з задньою кольпоперінеорафією, з передньою кольпорафією у випадках сильного розтягнення стінок піхви або задля усунення рубців від розривів промежини, що утворились під час пологів. В деяких випадках потребується поєднання всіх цих видів втручань одночасно, це є так звана манчестерська операція. Саме на консультації лікар гінеколог визначає вид і обсяг операції, що планується.

• Леваторопластика виконується під анестезією, це або спінальна анестезія, або загальний наркоз. Операція може відбуватись як з вагінальним доступом, так і з доступом з промежини, метод обирає лікар індивідуально для кожної пацієнтки залежно від ступеню вираженості патологічних змін тазового дна і статевих органів.

• В ході операції леваторопластики слизова оболонка піхви частково урізається, таким чином відкривається доступ до леваторів, розташованих між вагіною та прямою кишкою. М’язові пучки, що розійшлися, укріплюються і зшиваються разом. За необхідності частково може бути ушита і слизова піхви. Внутрішні шви виконуються нитками, що розсмоктуються і не потребують зняття.

• На наступний день після операції Ви можете йти додому. Вдома виконуйте всі рекомендації Вашого лікаря, перші дні необхідно відпочивати, повністю виключивши будь-які фізичні навантаження. Протягом двох тижнів не можна сидіти. Вживайте таку їжу, яка не сприяє утворенню закрепів. Порушення режиму можуть уповільнити хід одужання.

• Шви в промежині знімають на 5 добу після леваторопластики. Протягом місяця після леваторопластики не дозволено жити статевим життям, відвідувати сауну, басейн, приймати гарячу ванну та займатися  спортом, фітнесом. Реабілітація після леваторопластики триває близько двох місяців. Після закінчення цього періоду Ви можете вести повноцінне життя. Операція відновлює нормальний розмір і форму піхви, тож всі неприємні симптоми та дискомфорт, що Ви відчували до операції, зникнуть.

• Профілактика ослаблення м’язів тазового дна включає їх тренування, тобто вправи, що дозволяють частково скоригувати функцію цих груп м’язів. Такі вправи рекомендовані також після леваторопластики для підтримання тонусу м’язів в подальшому.

КЛІНІКА ЕСТЕТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ GENESIS

ТУРБУЄТЬСЯ ПРО ЖІНОЧЕ ЗДОРОВ’Я ТА КРАСУ

Сучасна гінекологія не лише лікує захворювання, небезпечні для життя жінки та пов’язані з дітородною функцією. Нинішня медицина все більше приділяє уваги якості життя жінок, в тому числі в період менопаузи і в старшому віці.

Не менш важливою для жінки є якість інтимного життя, і наші спеціалісти володіють інноваційними методами пластичної гінекології, спрямованими саме на покращення інтимного здоров’я та комфорту жінок. Всі процедури виконуються мінімально інвазивними методами, є безпечними і несуть мінімальні ризики для здоров’я наших пацієнтів.

Краще новітнє обладнання провідних виробників та найвища кваліфікація лікарів дозволяють клініці Genesis займати достойне місце серед провідних клінік естетичної медицини України та Європи.

500 $ (РОЗРАХУНОК ВІДБУВАЄТЬСЯ У ГРИВНЕВОМУ ЕКВІВАЛЕНТІ ЗА АКТУАЛЬНИМ КУРСОМ)