Манчестерська операція

Манчестерська операція — це комбіноване реконструктивне хірургічне втручання, що поєднує в собі передню кольпорафію, задню кольпоперінеорафію, леваторопластику, ампутацію шийки матки, укріплення культі шийки матки кардинальними зв’язками та укріплення зв’язок сечового міхура.

Манчестерська операція ефективна при опущенні і частковому випадінні матки, піхви, опущенні стінок піхви з пролапсом сечового міхура, особливо при наявності елонгації шийки матки. Такий стан жіночих органів викликає постійний дискомфорт, неприємні та больові відчуття, в тому числі під час сексуальних контактів, провокує часте виникнення молочниці, нетримання сечі та інші симптоми.

Манчестерська операція дозволяє жінці повернути здоров’я і вести нормальне повноцінне життя, в тому числі інтимне.

Показання до манчестерської операції і причини патологічних змін

Показаннями до проведення манчестерської операції є випинання шийки матки за межі статевої щілини в поєднанні з її елонгацією, а також в поєднанні з опущенням сечового міхура у піхву (цистоцеле). Причиною такого явища найчастіше стають ускладнені пологи при великій вазі дитини.

Також опущення і часткове випадіння матки, як і пролапс сечового міхура, може статись через ослаблення м’язів тазового дна після настання клімаксу. В період менопаузи знижується вироблення організмом жіночих гормонів, це негативно впливає на сполучну тканину (колагенові та еластинові волокна старіють і погано відновлюються), слабнуть зв’язки, в тому числі в області тазового дна. Тазова діафрагма жiнки має розширення навколо шийки матки. І коли м’язи та фасції тазового дна слабнуть, це розширення втрачає пружність, виникає проблема опущення статевих органів, зокрема, опущення стінок піхви і опущення матки різного ступеню.

Узагальнюючи, можна назвати такі причини порушень м’язів тазового дна, через які м’язи більше не спроможні виконувати свою функцію:

• гормональні порушення, недостатній синтез статевих гормонів;

• хронічні захворювання, що супроводжується раптовим підвищенням внутрішньочеревного тиску;

• пошкодження тазового дна внаслідок травми або важких пологів;

• вроджені внутрішні анатомічні особливості.

Манчестерська операція повертає статеві органи, що опустилися, в малий таз, укріплює їх в правильному анатомічному положенні та попереджує подальше їх опущення.

Манчестерську операцію рекомендовано проводити жінкам, репродуктивна функція яких вже завершена: або вони вже мають дітей і більше не планують вагітніти, або в постклімактеричний період.

Манчестерська операція в клініці Genesis у Львові

Операції передує консультація гінеколога з УЗД органів малого тазу і кольпоскопією, а також повне передопераційне обстеження включно з пакетом клінічних аналізів. Все це можна пройти безпосередньо у нас в клініці.

На консультації лікар повідомить про підготовку до манчестерської операції та відповість на всі Ваші запитання щодо самої процедури та відновлення після неї, а також індивідуально визначить ціну операції.

Манчестерська операція виконується вагінальним доступом під загальним наркозом.

За необхідності, жінка під час операції і деякий час після неї знаходиться в компресійних панчохах для запобігання утворенню тромбів.

Після операції пацієнтка залишається в клініці до наступного дня або довше — на розсуд лікаря.

У нас в клініці є все необхідне для Вашого комфортного перебування і швидкого відновлення: нові обладнані палати, триразове харчування і цілодобовий післяопераційний догляд.

Лікар також призначає медикаментозне лікування: прийом антикоагулянтів, антибіотиків та препаратів, що прискорюють відновлення після втручання і запобігають ускладненням.

Реабілітація після манчестерської операції триває до 1,5 - 2 місяців. В цей період слід утримуватись від інтимних контактів, не можна піднімати важкого і займатись спортом, відвідувати сауну, басейн, приймати гарячу ванну. Також протипоказане використання гігієнічних тампонів. Слід харчуватись так, щоб не виникало закрепів та підвищеного газоутворення.

Після закінчення відновного періоду після манчестерської операції Ви повертаєтесь до повноцінного життя, без обмежень, без болісних відчуттів і дискомфорту.

Переваги манчестерської операції:

• висока ефективність операції;

• відсутність рубців, шрамів в промежині;

• короткий термін реабілітації;

• менструальна функція у жінок дітородного віку зберігається;

• рецидиви опущення органів малого тазу після манчестерської операції практично відсутні.

Результат манчестерської операції:

• повернення органів в малий таз;

• усунення опущення органів (матки, піхви, сечового міхура);

• відновлення нормальних розмірів статевих органів;

• відновлення еластичності піхви;

• відновлення пружності тазового дна;

• позбавлення від нетримання сечі.

Пластична гінекологія — сучасний тренд естетичної медицини, що дозволяє жінкам відчувати себе здоровими в будь-якому віці, повністю відновлюватись після складних і численних пологів, покращувати своє інтимне життя. Клініка Genesis пропонує весь спектр послуг для жіночого здоров’я та краси: ми досконало володіємо новітніми технологіями та маємо інноваційне обладнання на рівні передових клінік світу.

1 200 EUR (РОЗРАХУНОК ВІДБУВАЄТЬСЯ У ГРИВНЕВОМУ ЕКВІВАЛЕНТІ ЗА АКТУАЛЬНИМ КУРСОМ)