МАНЧЕСТЕРСЬКА ОПЕРАЦІЯ

Манчестерська операція — це комбіноване реконструктивне хірургічне втручання, що поєднує в собі передню кольпорафію, задню кольпоперінеорафію, леваторопластику, ампутацію шийки матки, укріплення культі шийки матки кардинальними зв’язками та укріплення зв’язок сечового міхура

Манчестерська операція ефективна при опущенні і частковому випадінні матки, піхви, опущенні стінок піхви з пролапсом сечового міхура, особливо при наявності елонгації шийки матки. Такий стан жіночих органів викликає постійний дискомфорт, неприємні та больові відчуття, в тому числі під час сексуальних контактів, провокує часте виникнення молочниці, нетримання сечі та інші симптоми.

Манчестерська операція дозволяє жінці повернути здоров’я і вести нормальне повноцінне життя, в тому числі інтимне.

ПОКАЗАННЯ ДО МАНЧЕСТЕРСЬКОЇ ОПЕРАЦІЇ

І ПРИЧИНИ ПАТОЛОГІЧНИХ ЗМІН

Показаннями до проведення манчестерської операції є випинання шийки матки за межі статевої щілини в поєднанні з її елонгацією, а також в поєднанні з опущенням сечового міхура у піхву (цистоцеле). Причиною такого явища найчастіше стають ускладнені пологи при великій вазі дитини.

Також опущення і часткове випадіння матки, як і пролапс сечового міхура, може статись через ослаблення м’язів тазового дна після настання клімаксу. В період менопаузи знижується вироблення організмом жіночих гормонів, це негативно впливає на сполучну тканину (колагенові та еластинові волокна старіють і погано відновлюються), слабнуть зв’язки, в тому числі в області тазового дна. Тазова діафрагма жiнки має розширення навколо шийки матки. І коли м’язи та фасції тазового дна слабнуть, це розширення втрачає пружність, виникає проблема опущення статевих органів, зокрема, опущення стінок піхви і опущення матки різного ступеню.

УЗАГАЛЬНЮЮЧИ, МОЖНА НАЗВАТИ ТАКІ ПРИЧИНИ ПОРУШЕНЬ М’ЯЗІВ ТАЗОВОГО ДНА, ЧЕРЕЗ ЯКІ М’ЯЗИ БІЛЬШЕ НЕ СПРОМОЖНІ ВИКОНУВАТИ СВОЮ ФУНКЦІЮ:

• гормональні порушення, недостатній синтез статевих гормонів;

• хронічні захворювання, що супроводжується раптовим підвищенням внутрішньочеревного тиску;

• пошкодження тазового дна внаслідок травми або важких пологів;

• вроджені внутрішні анатомічні особливості.

Манчестерська операція повертає статеві органи, що опустилися, в малий таз, укріплює їх в правильному анатомічному положенні та попереджує подальше їх опущення.

Манчестерську операцію рекомендовано проводити жінкам, репродуктивна функція яких вже завершена: або вони вже мають дітей і більше не планують вагітніти, або в постклімактеричний період.

МАНЧЕСТЕРСЬКА ОПЕРАЦІЯ

• Операції передує консультація гінеколога з УЗД органів малого тазу і кольпоскопією, а також повне передопераційне обстеження включно з пакетом клінічних аналізів. Все це можна пройти безпосередньо у нас в клініці. На консультації лікар повідомить про підготовку до манчестерської операції та відповість на всі Ваші запитання щодо самої процедури та відновлення після неї, а також індивідуально визначить ціну операції.

• Манчестерська операція виконується вагінальним доступом під загальним наркозом. За необхідності, жінка під час операції і деякий час після неї знаходиться в компресійних панчохах для запобігання утворенню тромбів.

• Після операції пацієнтка залишається в клініці до наступного дня або довше — на розсуд лікаря. У нас в клініці є все необхідне для Вашого комфортного перебування і швидкого відновлення: нові обладнані палати, триразове харчування і цілодобовий післяопераційний догляд. Лікар також призначає медикаментозне лікування: прийом антикоагулянтів, антибіотиків та препаратів, що прискорюють відновлення після втручання і запобігають ускладненням.

• Реабілітація після манчестерської операції триває до 1,5 - 2 місяців. В цей період слід утримуватись від інтимних контактів, не можна піднімати важкого і займатись спортом, відвідувати сауну, басейн, приймати гарячу ванну. Також протипоказане використання гігієнічних тампонів. Слід харчуватись так, щоб не виникало закрепів та підвищеного газоутворення.

• Після закінчення відновного періоду після манчестерської операції Ви повертаєтесь до повноцінного життя, без обмежень, без болісних відчуттів і дискомфорту.

ПЕРЕВАГИ МАНЧЕСТЕРСЬКОЇ ОПЕРАЦІЇ:

висока ефективність операції;

відсутність рубців, шрамів в промежині;

короткий термін реабілітації;

менструальна функція у жінок дітородного віку зберігається;

рецидиви опущення органів малого тазу після манчестерської операції практично відсутні.

РЕЗУЛЬТАТ

МАНЧЕСТЕРСЬКОЇ ОПЕРАЦІЇ

повернення органів в малий таз;

усунення опущення органів (матки, піхви, сечового міхура);

відновлення нормальних розмірів статевих органів;

відновлення еластичності піхви;

відновлення пружності тазового дна;

позбавлення від нетримання сечі.

Пластична гінекологія — сучасний тренд естетичної медицини, що дозволяє жінкам відчувати себе здоровими в будь-якому віці, повністю відновлюватись після складних і численних пологів, покращувати своє інтимне життя

Клініка Genesis пропонує весь спектр послуг для жіночого здоров’я та краси: ми досконало володіємо новітніми технологіями та маємо інноваційне обладнання на рівні передових клінік світу.

1 500 $ (РОЗРАХУНОК ВІДБУВАЄТЬСЯ У ГРИВНЕВОМУ ЕКВІВАЛЕНТІ ЗА АКТУАЛЬНИМ КУРСОМ)