СКРОНЕВИЙ ЛІФТИНГ

Скроневий ліфтинг, або темпоропластика, — це бічна діагональна підтяжка обличчя, що виконується у скроневій ділянці !

Операція темпоропластики є малоінвазивною, із залученням шкіри в області очей, лоба та вилиць. Часто комбінується з підтяжкою обличчя, а також з блефаропластикою.

Темпоральний ліфтинг в народі ще називають лисячі очі. Найчастіше його рекомендують жінкам віком від 30 до 45 років.

ПЕРЕВАГИ СКРОНЕВОЇ ПІДТЯЖКИ ОБЛИЧЧЯ:

• ШВИДКИЙ ТА СТІЙКИЙ ЕФЕКТ;

• ЛЕГКА НЕТРИВАЛА РЕАБІЛІТАЦІЯ;

• ЕФЕКТ ПОМІТНИЙ ВЖЕ ЧЕРЕЗ ДВА ТИЖНІ;

• РИЗИК УСКЛАДНЕНЬ Є МІНІМАЛЬНИМ;

• ЯКЩО ДОПОВНИТИ ПЛАСТИКУ МЕЗОТЕРАПІЄЮ, МОЖНА ВЗАГАЛІ ПОЗБУТИСЯ ДРІБНИХ ЗМОРШОК.

ЯКОГО ЕФЕКТУ МОЖНА ДОСЯГНУТИ

ЗА ДОПОМОГОЮ СКРОНЕВОЇ ПІДТЯЖКИ ОБЛИЧЧЯ ?

- скорегувати овал обличчя та зробити вилиці більш виразними;

- підняти кінчики брів, що зробить погляд більш відкритим;

- прибрати неглибокі зморшки;

- зменшити носогубні складки;

- підняти складки над верхніми повіками;

- прибрати “гусячі лапки” навколо очей;

- омолодити загальний вигляд обличчя.

Цю операцію часто поєднують з верхньою блефаропластикою, особливо у пацієнток, що в силу вікових змін вже мають виражений птоз верхніх повік

• Скронева підтяжка брів значно зменшує нависання верхньої повіки. А якщо надлишок розтягнутої шкіри верхньої повіки ще залишається, тоді він прибирається шляхом більш короткого розрізу, що не виходить за межі очної складки повіки. В результаті після пластики форма очей є більш природною, і загальний результат — значно кращий, ніж від суто блефаропластики.

• Ціна скроневої підтяжки обличчя дещо вища, ніж методи апаратної косметології, такі як безопераційний SMAS ліфтинг Ulthera або Ultraformer. Але ж і омолоджуючий ефект — значно більш виражений і тривалий.

СКРОНЕВА ПІДТЯЖКА ОБЛИЧЧЯ

• Будь-якій пластиці передує консультація пластичного хірурга. Лікар вислухає Ваші побажання, огляне стан шкіри, оцінить ступінь вираженості вікових змін, зробить фотознімки.

• Багаторічний практичний досвід нашого пластичного хірурга дозволяє приймати оптимальне рішення щодо методик корекції зовнішності конкретного пацієнта, і рекомендувати найменш інвазивний і найбільш ефективний спосіб досягнення бажаної мети.

• На допомогу пластичному хірургу в нашій клініці є інноваційне хірургічне та діагностичне обладнання. Зокрема, на консультації є можливість 3-D моделювання майбутнього результату пластики за допомогою унікальної системи Vectra XT. Прямо на екрані комп’ютера Ви побачите, як саме буде виглядати Ваше обличчя після скроневої підтяжки.

• Скроневий ліфтинг виконується під загальною анестезією. В нашій клініці застосовують газовий наркоз, що передбачає легке входження і вихід з наркозу та відсутність побічних ефектів. Триває операція близько 1,5 години. Після процедури Ви залишаєтесь в клініці на кілька години для повного відходження наркозу. В той же день Ви повертаєтесь додому.

РЕАБІЛІТАЦІЯ ПІСЛЯ

ТЕМПОРАЛЬНОЇ ПІДТЯЖКИ ОБЛИЧЧЯ

• До двох тижнів на обличчі має залишатись стягуюча пов’язка. Знімати пов’язку має тільки Ваш пластичний хірург, самостійно знімати її не можна. Через 14 днів знімаються шви.

• Дотримуйтесь рекомендацій щодо режиму і способу життя протягом періоду реабілітації: не вживайте міцний алкоголь, не паліть, не займайтесь спортом і не відвідуйте баню, сауну, басейн та пляж. Поки на обличчі знаходиться пов’язка, вмивайтесь з обережністю, не допускаючи попадання води до ран. Мити голову можна не раніше ніж через тиждень після пластики. Не можна користуватись косметикою за винятком тих засобів, що призначить Ваш пластичний хірург для відновлення шкіри.

• Можливі больові відчуття, що минають протягом першого тижня після підтяжки брів та шкіри обличчя. Через 2 - 3 тижні після скроневої підтяжки можна оцінити досягнутий результат, що залишиться з Вами на довгі роки.

СКРОНЕВИЙ ЛІФТИНГ: ОБЛИЧЧЯ МОДЕЛІ — ЛИШЕ ЗА ОДНУ ПРОЦЕДУРУ !

Сучасна пластична хірургія розвивається у напрямку мінімальної травматичності втручань та зменшення періоду реабілітації, і такі операції як скронева підтяжка набувають все більшої популярності через їх малоінвазивність.

До темпорального ліфтингу вдаються пацієнтки в усьому світі, що бажають досягти подвійної мети: перша і головна стосується омолодження обличчя. Але скроневу підтяжку нерідко обирають жінки молодого віку, що бажають покращити овал обличчя, зробити виразні вилиці, мигдалевидний розріз очей.

Естетичний ефект будь-якої пластичної операції, в тому числі темпоропластики, залежить від кваліфікації та майстерності пластичного хірурга.

В нашій клініці у Львові працюють професіонали вищого класу з багаторічним досвідом і тисячами успішних операцій. А найсучасніше обладнання, інноваційна апаратура, уважний персонал зроблять Ваше перебування в клініці Genesis комфортним та приємним!

2 000 $ (РОЗРАХУНОК ВІДБУВАЄТЬСЯ У ГРИВНЕВОМУ ЕКВІВАЛЕНТІ ЗА АКТУАЛЬНИМ КУРСОМ)