Кольпоскопія

Кольпоскопія — це діагностичне дослідження, огляд шийки матки, піхви та зовнішніх статевих органів при багаторазовому збільшенні за допомогою прилада кольпоскопа.

Кольпоскопія – це найпростіший метод визначення патологій вагінальної частини шийки матки, стінок піхви та вульви. Зокрема, за допомогою кольпоскопії можна діагностувати  ектопію, дисплазію, передракові стани та навіть рак шийки матки – найпоширеніше та одне з найнебезпечніших серед усіх видів злоякісних захворювань, що на початкових стадіях протікає безсимптомно. Також під час кольпоскопії гінеколог може взяти біопсію тканин на аналіз.

Сучасний кольпоскоп дає 16-кратне збільшення. Прилад обладнаний світлодіодом, що формує світлову пляму високої яскравості. Зображення виводиться на монітор комп’ютера, його можна зберегти на будь-якому цифровому носії як фото- або відеофайл.

Де у Львові краще зробити кольпоскопію?

Зробити кольпоскопію у Львові можна в клініці Genesis. Тут облаштовані нові кабінети, комфортні умови для жінок і відмінний медичний сервіс. Прийом пацієнтів ведуть висококваліфіковані лікарі різних спеціальностей, і гінекологія — серед пріоритетних напрямків діяльності клініки.

Будь-які гінекологічні аналізи, гістологічне дослідження взятих під час кольпоскопії  зразків тканин також можна зробити в нашій клініці.

Якщо кольпоскопія покаже наявність патологічих змін, гінеколог призначить відповідне лікування. Безпосередньо в нашій клініці виконують всі сучасні малоінвазивні гінекологічні процедури, як кріодеструкцію шийки матки, радіохвильове лікування ерозії та інші. Будь-які доброякісні новоутворення в жіночій статевій сфері видаляють в клініці Genesis максимально щадними методами, що не дають ускладнень, такими, як гістероскопія, зокрема. Для здоров’я і покращення якості інтимного життя жінок клініка Genesis пропонує також широкий ряд послуг пластичної гінекології.

В якому випадку призначають кольпоскопію?

На консультації гінеколог призначає кольпоскопію, якщо:

• під час огляду неозброєним оком на шийці виявлені вогнища ураження;

• ПАП-тест показав відхилення від норми;

• наявні ознаки папіломатозу або є позитивний результат аналізу на вірус папіломи людини;

• мазок з піхви показав наявність патологічно змінених клітин;

• підозра на передраковий стан або онкозахворювання на ранній стадії;

• для контролю динаміки під час лікування виявлених раніше захворювань;

• за наявних у пацієнтки ризиків виникнення онкозахворювання, як то спадкова схильність та інші.

Кольпоскопія з відеомоніторингом надає лікарю можливість провести детальний огляд стінок піхви, цервікального каналу, виявити запальні процеси, розриви, деформації, новоутворення, уточнити їх розмір і характер та ступінь поширення, з'ясувати причину виділень, болю, неприємних відчуттів. Точна діагностика — запорука призначення необхідного лікування і шанс на швидке одужання.

Кольпоскопія допомагає визначити наявність навіть незначних змін у шийці матки, в тому числі передракових, а також під час процедури можна взяти зразок тканин для гістологічного дослідження. Це обов'язковий метод діагностики передракового стану шийки матки.

Кольпоскопію можна робити навіть вагітним жінкам, якщо є необхідність виявити деякі патології, наприклад, ерозію шийки матки, запальні процеси, і призначити відповідне лікування. Це цілком безболісна і безпечна для вагітних процедура, що не зашкодить дитині.

Підготовка до кольпоскопії

Кольпоскопія проводиться у будь-який день місячного циклу, крім днів менструації.

За добу перед проведенням кольпоскопії необхідно утримуватись від статевих контактів.

Перед проведенням кольпоскопії протягом 24 годин не робити спринцювання, не користуватись вагінальними свічками або таблетками, не використовувати тампони.

Кольпоскопію не проводять після УЗД органів малого тазу вагінальним датчиком.

450 ГРН