РАДІОХВИЛЬОВЕ ЛІКУВАННЯ ЕРОЗІЇ ШИЙКИ МАТКИ

Ерозія шийки матки — досить поширене захворювання серед жінок: близько 40% відсотків жінок зустрічаються із цією проблемою, і часто дізнаються про неї саме на огляді у гінеколога, оскільки жодних виражених симптомів ерозії жінка може не відчувати

Але не варто ігнорувати цю проблему, оскільки деякі різновиди ерозії мають схильність до злоякісного переродження. Якщо на основі даних обстеження лікар рекомендує Вам радіохвильове лікування ерозії шийки матки, зробити цю процедуру можна в клініці Genesis у Львові.

Радіохвильове лікування ерозії шийки матки — малоінвазивне лікування, що дає результат швидко і гарантовано. Це найсучасніший та найефективніший метод лікування ерозії, безпечний, безболісний, такий, що не залишає жодних рубців.

Метод радіохвильового лікування ерозії шийки матки полягає в деструкції пошкоджених клітин під впливом радіохвиль певної частоти. Клітини, що мають бути видалені, буквально “випаровуються” під дією енергії безконтактного радіохвильового “скальпелю”. Уражені хворобою ділянки руйнуються, в той же час нормальні тканини навколо патологічних ділянок залишаються неушкодженими.

ПЕРЕВАГИ РАДІОХВИЛЬОВОГО ЛІКУВАННЯ ЕРОЗІЇ ШИЙКИ МАТКИ НА АПАРАТІ SOMETECH DR.OPPEL ST – 501:

Частота радіохвиль в діапазоні 3,8 – 4,0 МГц дає можливість зробити “холодний” розріз, тканини поруч з ділянкою впливу не перегріваються.

Бактерицидний ефект: радіохвилі такої частоти згубно діють на патогенні бактерії. Таким чином, ризик інфікування поверхні відсутній.

Дія апарату безконтактна, що значно знижує травматичність процедури.

Миттєва коагуляція тканин запаює дрібні кровоносні судини, і кров’яний згусток не утворюється. Лікар має можливість візуально контролювати процес деструкції ерозії, працюючи в сухому полі, і ефективно видаляє за один раз всі пошкоджені тканини, не доторкаючись при цьому здорових ділянок.

Відсутність больових відчуттів після процедури.

Прискорений процес регенерації. Вже через три дні після процедури добре помітне відновлення тканин в зоні втручання. Не потрібно додатково обробляти шийку матки.

Після радіохвильового лікування шийки матки взагалі не залишається рубців. Це дуже важливо для жінок, які планують в подальшому мати дітей. Рубці на шийці матки дуже небажані, тому що вони деформують її структуру, знижують еластичність тканин шийки матки, а це може мати негативний вплив на процес виношування дитини та пологи.

ЯК ПРОХОДИТЬ ПРОЦЕДУРА

РАДІОХВИЛЬОВОГО ЛІКУВАННЯ ЕРОЗІЇ ШИЙКИ МАТКИ

• Спеціальної підготовки радіохвильове лікування ерозії шийки матки не потребує. Лікар призначає процедуру, коли діагноз вже встановлений і всі необхідні обстеження виконані: зокрема, кольпоскопія, аналіз мазка з піхви, пап – тест, які безпосередньо можна здати у нас в клініці. Радіохвильове лікування ерозії шийки матки проводять на 5 – 10 день після менструації. Процедура відбувається в гінекологічному кріслі, з місцевим знеболенням, і триває лише 10 хвилин.

• Після радіохвильового лікування шийки матки рекомендовано утримуватись від статевих контактів протягом 10 днів, а також не відвідувати сауну, басейн, та зменшити фізичні навантаження, тимчасово відкласти заняття спортом. Не можна в цей період користуватись тампонами або робити спринцювання.

• Після процедури лікар призначить Вам дату наступного огляду, щоб переконатись в ефективності проведеного лікування.

Клініка Genesis

береже здоров’я своїх пацієнтів!

Ми працюємо, аби Ви були сповнені енергії, мали здорову сім’ю та насолоджувалися щастям материнства.

Висококваліфіковані лікарі гінекологи клініки Genesis здатні ефективно вирішити проблеми жіночого здоров’я та інтимного життя.

Тут Ви завжди зможете отримати професійну консультацію, провести діагностику максимально достовірними методами, отримати якісне, сучасне лікування на рівні кращих європейських клінік з відповідним рівнем комфорту та сервісу.

2 500 ГРН