ВАГІНАЛЬНИЙ ПЛАЗМОЛІФТИНГ

Плазмоліфтинг в гінекології — метод оздоровлення та омолодження жіночої статевої сфери, що базується на використанні власних внутрішніх резервів організму

Суть вагінального плазмоліфтингу полягає в тому, що в інтимні зони вводиться власна плазма пацієнтки, збагачена тромбоцитами. Активні властивості тромбоцитів, що містять фактори росту, відновлюють та оздоровлюють організм в цілому, на відміну від симптоматичного лікування медичними препаратами.

Поєднання медикаментозного лікування з вагінальним плазмоліфтингом підвищує ефективність лікування гінекологічних захворювань і значно прискорює одужання. Тромбоцитарні фактори росту стимулюють природні механізми регенерації, і організм сам прискореними темпами лікує запальні процеси, запускає механізм синтезу колагенових волокон, гіалуронової кислоти, омолоджуючи жіночі органи, покращуючи трофіку тканин.

Плазмоліфтинг піхви рекомендований жінкам в період клімаксу, коли внаслідок зміни гормонального фону бувають відчуття сухості та дискомфорту, відбуваються дистрофічні зміни слизової піхви, зменшується еластичність стінок піхви та втрачається гострота відчуттів під час сексуального контакту. Післяпологові гормональні зміни також можуть призводити до подібних дискомфортних явищ, і усунути їх причину допоможуть саме вагінальні ін’єкції з плазмотерапією.

Вагінальний плазмоліфтинг підвищує тонус м’язів тазового дна, відновлює втрачену еластичність тканин піхви, підвищує чутливість жіночих органів.

ПОКАЗАННЯ

ДО ВАГІНАЛЬНОГО ПЛАЗМОЛІФТИНГУ:

Плазмоліфтинг інтимних зон застосовуються як самостійний метод і в комплексі з іншими методами лікування в таких випадках:

запальні захворювання органів малого тазу;

спайкові процеси в жіночих репродуктивних органах;

дистрофічні захворювання, як лейкоплакія шийки матки, крауроз;

ерозія шийки матки;

дискомфорт під час статевого життя після пологів або в період менопаузи;

атрофічні зміни піхви та вульви;

опущення стінок піхви;

нетримання сечі в період менопаузи або стресове;

цистити;

безпліддя;

підготовка до вагітності;

реабілітація після пологів для відновлення допологового стану тканин.

Інтимний плазмоліфтинг дає значне прискорення відновлення тканин при протизапальній терапії в гінекології.

ЯК ПРОХОДИТЬ

ВАГІНАЛЬНИЙ ПЛАЗМОЛІФТИНГ

В КЛІНІЦІ GENESIS У ЛЬВОВІ

• Будь – якій процедурі в інтимній зоні передує консультація лікаря гінеколога в нашій клініці у Львові. Це необхідно, щоб оцінити стан Вашого здоров’я та виявити можливі протипоказання. На консультації відбувається огляд в гінекологічному кріслі, за потреби — УЗД органів малого тазу, кольпоскопія, взяття аналізів: мазок з піхви на мікрофлору та інфекції, що передаються статевим шляхом. Якщо лікар приймає рішення рекомендувати Вам пройти курс вагінального плазмоліфтингу, необхідно здати ще аналіз крові — загальний та біохімію крові, зробити це можна безпосередньо в нашій клініці. Процедура вагінального плазмоліфтингу робиться в першу фазу менструального циклу.

• Підготовка до процедури: за два дні до процедури слід виключити жирну їжу та алкоголь. В день процедури з ранку прийняти 1 – 2 таблетки вітаміну С, не приймати їжу за 4 години до сеансу, за 2 години — випити 2 склянки води чи солодкого чаю.

• На початку процедури у пацієнтки забирається невелика кількість крові з вени в спеціальну пробірку з розчином для виділення плазми. В клініці Genesis ми використовуємо лише запатентовані пробірки для плазмоліфтингу, які гарантують якість процедури і відповідний результат. Пробірка з кров’ю поміщається в центрифугу, де кров розділяється на фракції. Після центрифугування відділена плазма крові, збагачена тромбоцитами, вводиться за допомогою ін’єкцій у стінки піхви, вульву, шийку матки, внутрішньоматково. Ін’єкції робляться дуже тонкою голкою, вони є малоболючими і добре переносяться всіми пацієнтками, як звичайна процедура біоревіталізації у косметолога. За Вашим бажанням лікар може обробити зону втручання 10% лідокаїновим спреєм.

• Після процедури Ви повертаєтесь до своїх звичних справ, лише протягом двох днів необхідно утримуватись від сексуальних контактів, три дні не відвідувати сауну, басейн і протягом тижня — солярій. Інтимний плазмоліфтинг в гінекології — це курсова процедура. Курс складається від 2 до 10 сеансів вагінальних ін’єкцій з плазмотерапією. Інтервал між процедурами складає від 5 днів до 1 – 2 місяців, залежно від діагнозу та віку. Для кожної пацієнтки лікар гінеколог призначає індивідуальну програму курсу вагінального плазмоліфтингу.

ПЕРЕВАГИ

ВАГІНАЛЬНОГО ПЛАЗМОЛІФТИНГУ

• Матеріал для вагінального плазмоліфтингу — ін’єкційна форма тромбоцитарної аутологічної плазми пацієнта — є повністю біосумісним , не викликає алергічних реакцій. Саме тому плазмотерапію називають медициною майбутнього, адже вона стимулює власні захисні сили нашого організму без застосування сторонніх хімічних препаратів.

• Процедура є майже безболісною, повністю безпечною і нетравматичною. Лікування запальних та дистрофічних процесів відбувається швидко, ефективно і без жодних ускладнень. Імунний захист організму відновлюється і настає повне одужання.

• Ефект відчутний вже після першої процедури вагінального плазмоліфтингу. Тканини відновлюються дуже швидко, покращується метаболізм, підвищується пружність інтимних м’язів, припиняється запалення.

ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ МЕТОДУ:

суттєве зменшення термінів лікування при комлексній терапії в гінекології;

відсутність видимих слідів після процедури;

безболісність та безпечність;

швидкість проведення процедури;

відсутність алергічних реакцій;

відсутність побічних ефектів, на відміну від медикаментозної терапії;

не лише терапевтичний, але і омолоджувальний ефект;

значне покращення якості інтимного життя;

результат швидкий та довготривалий.

Наша клініка надає цілий спектр послуг

для жіночого здоров’я та краси!

Це гінекологія — сучасна діагностика і лікування, а також пластична гінекологія — новий світовий тренд, спрямований на покращення якості інтимного життя.

Також в доповнення до вагінального плазмоліфтингу лікар гінеколог може рекомендувати пройти лазерне інтимне омолодження — інноваційну процедуру, що також ефективно покращує стан жіночих статевих органів і позитивно впливає на якість інтимного життя.

5 150 ГРН