Видалення гінекомастії

Гінекомастія у чоловіків — доволі поширена проблема, що має під собою кілька різнопланових причин. Загалом гінекомастією називають аномальне збільшення розміру грудних залоз у чоловіків за рахунок гіпертрофії залозистої або жирової тканини, або обох одразу.

Чоловіча статура передбачає певні стандарти: накачаний торс, рельєфні м’язи рук. Якщо у чоловіка видимо збільшені груди, настільки, що це робить силует подібним до жіночого, варто звернутись до спеціаліста. В клініці Genesis у Львові допоможуть чоловікам виявити причини такої аномалії, як гінекомастія, і за потреби видалити її.

Які бувають види гінекомастії?

Гінекомастія буває справжня (істина) і несправжня. Справжня гінекомастія — це наявність у чоловіка вродженої рудиментарної грудної залози, що має обриси і капсулу, як у справжньої жіночої молочної залози. Наявність з народження такої рудиментарної залози більшість чоловіків не помічає, оскільки вона схована під шаром підшкірного жиру. Якщо чоловіки з такою особливістю хочуть мати атлетичну статуру і качають грудні м’язи, при низькій кількості підшкірного жиру випинання сосків може стати досить помітним. Чоловікам, що слідкують за собою, варто виправити цей естетичний недолік шляхом хірургічного видалення гінекомастії.

Несправжня, або псевдогінекомастія, — це просто видиме збільшення розміру грудей через надлишок жирової клітковини, фактично це такий тип ожиріння, що трапляється у чоловіків. Зменшити кількість жиру в області грудей можна шляхом ліпосакції або пластичної операції.

Змішаний тип — це одночасно і розростання залозистої тканини, і надмірні жирові відкладення в області грудей. Також коригується за допомогою пластики.

Причинами гінекомастії у чоловіків також можуть бути серйозні захворювання ендокринної системи, порушення обміну речовин, наслідки стресів, прийом гормональних препаратів, в тому числі використання гормональної косметики, а також алкоголізм і вживання наркотиків. Зокрема досить часто гінекомастія зустрічається у професійних бодібілдерів.

Слід розрізняти гінекомастію вікову, що пов’язана з фізіологічним рівнем гормонів. Так, у віці старше 65 років у чоловіків падає рівень тестостерону в організмі і загальний гормональний фон організму значно змінюється, що може призвести до певної міри збільшення грудних залоз, особливо за наявності зайвої ваги.

У хлопчиків-підлітків зустрічається пубертатна гінекомастія, викликана тимчасовою перевагою естрадіолу над тестостероном в організмі. З часом гормональний фон юнака стабілізується і фізіологічні ознаки гінекомастії зникають самі по собі.

В яких випадках показане хірургічне видалення гінекомастії

Наявність від народження рудиментарної грудної залози, що створює естетичний дискомфорт, за умови відсутності гормональних порушень в організмі чоловіка, є показанням до операції з видалення гінекомастії.

У випадках несправжньої гінекомастії, пов’язаних зі збільшенням грудей за рахунок надмірного шару жиру, може бути достатньо ліпосакції.

При змішаній формі оперативним шляхом видаляють і розростання залозистої тканини, і надлишок жирової тканини.

В деяких випадках гінекомастія потребує консервативного, медикаментозного лікування. Важливо встановити точний діагноз і істині причини збільшення розміру грудей у чоловіка.

Видалення гінекомастії в клініці Genesis у Львові

Видиме збільшення грудної залози у чоловіків може бути проявом серйозного захворювання, тому перед тим, як прийняти рішення щодо оперативного лікування гінекомастії, необхідно пройти повне обстеження.

Обов’язковим етапом є консультація ендокринолога та аналізи на рівень чоловічих та жіночих гормонів в організмі (аналізи на тестостерон, естрогени та інші гормони). Передопераційний пакет аналізів можна здати безпосередньо у нас в клініці. УЗД входить у вартість операції.

Отже, хірургічне видалення гінекомастії можливе лише після встановлення точного діагнозу, тож перший крок — це консультація в нашій клініці у Львові. Пластичний хірург за допомогою УЗД визначить тип гінекомастії, розгляне структуру тканин збільшеної грудної залози. Також лікар має встановити, які причини призвели до збільшення грудей, чи немає у пацієнта захворювань, що могли спровокувати різкі зміни гормонального фону.

Якщо пластичний хірург переконається, що хірургічне видалення гінекомастії є доцільним і дасть бажаний естетичний результат, пацієнту призначається дата операції.

Можливо, в рамках підготовки до операції з видалення гінекомастії лікар призначить медикаментозне лікування для нормалізації гормонального фону та зміцнення організму.

Операція є малотравматичною, реаблітація — швидкою і без ускладнень.

Проводиться операція під загальним (газовим) наркозом, який передбачає легке входження та вихід з наркозу.

Збільшену грудну залозу в сполучнотканинній капсулі видаляють через невеликий розріз по лінії нижнього краю ареоли соска.

Найчастіше видалення гінекомастії в нашій клініці проводиться так: спершу видаляється капсула рудиментарної молочної залози, і додатково видаляється надлишкова підшкірна жирова клітковина, що створює зайвий об’єм на грудях.

Після операції Ви залишаєтесь в клініці від 1 до 3 днів. До Ваших послуг — післяопераційний догляд кваліфікованого медичного персоналу, нові комфортабельні одномісні палати, якісне триразове харчування.

На 5 - 7 день після операції знімають шви.

Реабілітація після видалення гінекомастії полягає в носінні компресійної білизни протягом місяця. Також у цей період необхідно уникати фізичних навантажень.

Оскільки розріз виконується по нижній границі ареоли, рубець після загоєння стане абсолютно непомітним.

Переваги видалення гінекомастії в клініці Genesis у Львові

• швидка, безболісна, безпечна процедура;

• дуже короткий період реабілітації;

• відмінний естетичний результат;

• відсутність ускладнень;

• доступна ціна на обстеження та операцію.

Лише за одну процедуру Ви позбавитесь естетичного дискомфорту.

Коли період реабілітації добіжить кінця, Ви отримаєте стрункий чоловічий торс, і далі зможете покращувати фігуру шляхом фізичних вправ, підкачувати м’язи рук, грудей і пресу.

Слідкуйте за масою тіла, не допускайте розвитку ожиріння, займайтесь фітнесом, притримуйтесь здорового харчування і уникайте надмірного споживання пива — це допоможе зберегти атлетичну статуру на довгі роки.

450 EUR (1 зона) РОЗРАХУНОК ВІДБУВАЄТЬСЯ У ГРИВНЕВОМУ ЕКВІВАЛЕНТІ ЗА АКТУАЛЬНИМ КУРСОМ