ВИДАЛЕННЯ ГІНЕКОМАСТІЇ

Гінекомастія у чоловіків — доволі поширена проблема, що має під собою кілька різнопланових причин. Загалом гінекомастією називають аномальне збільшення розміру грудних залоз у чоловіків за рахунок гіпертрофії залозистої або жирової тканини, або обох одразу.

Чоловіча статура передбачає певні стандарти: накачаний торс, рельєфні м’язи рук. Якщо у чоловіка видимо збільшені груди, настільки, що це робить силует подібним до жіночого, варто звернутись до спеціаліста.

В клініці Genesis у Львові допоможуть чоловікам виявити причини такої аномалії, як гінекомастія, і за потреби видалити її.

ЯКІ БУВАЮТЬ ВИДИ ГІНЕКОМАСТІЇ ?

• Гінекомастія буває справжня (істина) і несправжня. Справжня гінекомастія — це наявність у чоловіка вродженої рудиментарної грудної залози, що має обриси і капсулу, як у справжньої жіночої молочної залози. Наявність з народження такої рудиментарної залози більшість чоловіків не помічає, оскільки вона схована під шаром підшкірного жиру. Якщо чоловіки з такою особливістю хочуть мати атлетичну статуру і качають грудні м’язи, при низькій кількості підшкірного жиру випинання сосків може стати досить помітним. Чоловікам, що слідкують за собою, варто виправити цей естетичний недолік шляхом хірургічного видалення гінекомастії.

• Несправжня, або псевдогінекомастія, — це просто видиме збільшення розміру грудей через надлишок жирової клітковини, фактично це такий тип ожиріння, що трапляється у чоловіків. Зменшити кількість жиру в області грудей можна шляхом ліпосакції або пластичної операції.

• Змішаний тип — це одночасно і розростання залозистої тканини, і надмірні жирові відкладення в області грудей. Також коригується за допомогою пластики.

• Причинами гінекомастії у чоловіків також можуть бути серйозні захворювання ендокринної системи, порушення обміну речовин, наслідки стресів, прийом гормональних препаратів, в тому числі використання гормональної косметики, а також алкоголізм і вживання наркотиків. Зокрема досить часто гінекомастія зустрічається у професійних бодібілдерів.

• Слід розрізняти гінекомастію вікову, що пов’язана з фізіологічним рівнем гормонів. Так, у віці старше 65 років у чоловіків падає рівень тестостерону в організмі і загальний гормональний фон організму значно змінюється, що може призвести до певної міри збільшення грудних залоз, особливо за наявності зайвої ваги.

• У хлопчиків – підлітків зустрічається пубертатна гінекомастія, викликана тимчасовою перевагою естрадіолу над тестостероном в організмі. З часом гормональний фон юнака стабілізується і фізіологічні ознаки гінекомастії зникають самі по собі.

В ЯКИХ ВИПАДКАХ ПОКАЗАНЕ

ХІРУРГІЧНЕ ВИДАЛЕННЯ ГІНЕКОМАСТІЇ:

Наявність від народження рудиментарної грудної залози, що створює естетичний дискомфорт, за умови відсутності гормональних порушень в організмі чоловіка, є показанням до операції з видалення гінекомастії.

У випадках несправжньої гінекомастії, пов’язаних зі збільшенням грудей за рахунок надмірного шару жиру, може бути достатньо ліпосакції.

При змішаній формі оперативним шляхом видаляють і розростання залозистої тканини, і надлишок жирової тканини.

В деяких випадках гінекомастія потребує консервативного, медикаментозного лікування. Важливо встановити точний діагноз і істині причини збільшення розміру грудей у чоловіка.

ВИДАЛЕННЯ ГІНЕКОМАСТІЇ В КЛІНІЦІ GENESIS У ЛЬВОВІ

Видиме збільшення грудної залози у чоловіків може бути проявом серйозного захворювання, тому перед тим, як прийняти рішення щодо оперативного лікування гінекомастії, необхідно пройти повне обстеження.

Обов’язковим етапом є консультація ендокринолога та аналізи на рівень чоловічих та жіночих гормонів в організмі (аналізи на тестостерон, естрогени та інші гормони). Передопераційний пакет аналізів можна здати безпосередньо у нас в клініці. УЗД входить у вартість операції.

Отже, хірургічне видалення гінекомастії можливе лише після встановлення точного діагнозу, тож перший крок — це консультація в нашій клініці у Львові. Пластичний хірург за допомогою УЗД визначить тип гінекомастії, розгляне структуру тканин збільшеної грудної залози. Також лікар має встановити, які причини призвели до збільшення грудей, чи немає у пацієнта захворювань, що могли спровокувати різкі зміни гормонального фону.

Якщо пластичний хірург переконається, що хірургічне видалення гінекомастії є доцільним і дасть бажаний естетичний результат, пацієнту призначається дата операції.

Можливо, в рамках підготовки до операції з видалення гінекомастії лікар призначить медикаментозне лікування для нормалізації гормонального фону та зміцнення організму. Операція є малотравматичною, реаблітація — швидкою і без ускладнень.

Проводиться операція під загальним (газовим) наркозом, який передбачає легке входження та вихід з наркозу.

Збільшену грудну залозу в сполучнотканинній капсулі видаляють через невеликий розріз по лінії нижнього краю ареоли соска. Найчастіше видалення гінекомастії в нашій клініці проводиться так: спершу видаляється капсула рудиментарної молочної залози, і додатково видаляється надлишкова підшкірна жирова клітковина, що створює зайвий об’єм на грудях.

Після операції Ви залишаєтесь в клініці від 1 до 3 днів. До Ваших послуг — післяопераційний догляд кваліфікованого медичного персоналу, нові комфортабельні одномісні палати, якісне триразове харчування.

На 5 - 7 день після операції знімають шви. Реабілітація після видалення гінекомастії полягає в носінні компресійної білизни протягом місяця. Також у цей період необхідно уникати фізичних навантажень. Оскільки розріз виконується по нижній границі ареоли, рубець після загоєння стане абсолютно непомітним.

ПЕРЕВАГИ ВИДАЛЕННЯ ГІНЕКОМАСТІЇ

швидка, безболісна, безпечна процедура;

дуже короткий період реабілітації;

відмінний естетичний результат;

відсутність ускладнень;

доступна ціна на обстеження та операцію.

Лише за одну процедуру Ви позбавитесь естетичного дискомфорту.

Коли період реабілітації добіжить кінця, Ви отримаєте стрункий чоловічий торс, і далі зможете покращувати фігуру шляхом фізичних вправ, підкачувати м’язи рук, грудей і пресу.

Слідкуйте за масою тіла, не допускайте розвитку ожиріння, займайтесь фітнесом, притримуйтесь здорового харчування — це допоможе зберегти атлетичну статуру на довгі роки!

520 $ (1 ЗОНА) РОЗРАХУНОК ВІДБУВАЄТЬСЯ У ГРИВНЕВОМУ ЕКВІВАЛЕНТІ ЗА АКТУАЛЬНИМ КУРСОМ