ЗБІЛЬШЕННЯ ГРУДЕЙ (МАМОПЛАСТИКА)

Збільшити маленькі груди, відновити красиву форму після пологів чи тривалого грудного вигодовування можливо за допомогою операції мамопластики

Запрошуємо Вас до клініки естетики Genesis у Львові: тут здійснять Вашу мрію про красивий та пружний бюст на високому професійному рівні.

У клініці оперують пластичні хірурги екстра-класу з багаторічним досвідом успішних імплантацій грудей. Клініка оснащена найсучаснішим обладнанням і має всі необхідні умови для комплексного комфортного обслуговування своїх пацієнтів.

Операція зі збільшення грудей здійснюється шляхом установлення імплантатів.

ЯКІ ІМПЛАНТИ ДЛЯ ГРУДЕЙ ВИКОРИСТОВУЮТЬ

ПІД ЧАС МАМОПЛАСТИКИ ?

<p style="text-align:center"><span style="color:#000000"><span style="font-size:22px"><strong>ЯКІ ІМПЛАНТИ ДЛЯ ГРУДЕЙ ВИКОРИСТОВУЮТЬ </strong></span></span></p>

У клініці Genesis використовують лише сертифіковані в Україні силіконові грудні імпланти останнього покоління, які відповідають міжнародним стандартам якості та безпеки, є надійними, перевіреними практикою за кордоном та в Україні.

ФОРМА ІМПЛАНТІВ ДЛЯ ГРУДЕЙ БУВАЄ:

• анатомічною (каплеподібною) – найбільш наближена до природних форм жіночих грудей;

• круглою (із круглими імплантами груди будуть максимально наповнені у верхній частині);

• “пуш-ап” ефект.

ПОПЕРЕДНЯ КОНСУЛЬТАЦІЯ

У ПЛАСТИЧНОГО ХІРУРГА

• Ви приходите на консультацію до нашого пластичного хірурга в клініку у Львові.

• Лікар дізнається, які саме зміни Ви бажаєте  отримати, докладно проінформує Вас щодо способів досягнення бажаного результату, підготовки до операції мамопластики та подальшої реабілітації вже після операції. На консультації пластичний хірург індивідуально підбере для Вас вид та розмір грудних імплантів, який буде оптимальним саме у Вашому  випадку, а також визначить, яким способом будуть установлюватися імпланти в ході операції з урахуванням індивідуальних особливостей анатомічної будови Вашого тіла та Ваших побажань.

• За допомогою діагностичної системи Vectra XT зі змогою 3D-моделювання Ви зможете побачити, як зміниться форма Ваших грудей після мамопластики. Досвідчений пластичний хірург подбає про дотримання пропорційності фігури та розміру грудей, щоб усе виглядало максимально природно та гармонійно.

• Опісля ми проведемо обов'язкове обстеження безпосередньо в нашій клініці, а саме: лабораторні аналізи, УЗД молочних залоз. Аби  виключити будь-які можливі ризики для Вашого здоров'я, потрібне повне обстеження, зокрема, Вас обов'язково обстежить і гінеколог клініки Genesis. УЗД-обстеження та огляд гінеколога входять у вартість процедури.

ХІД ОПЕРАЦІЇ МАМОПЛАСТИКИ

<p style="text-align:center"><span style="font-size:22px"><span style="color:#000000"><strong>ХІД ОПЕРАЦІЇ МАМОПЛАСТИКИ&nbsp;</strong></span></span></p>
  • Операція зі збільшення грудей проводиться під загальним знеболенням (газовий наркоз). Тривалість операції — близько однієї години.

• Пластичний хірург обирає один із трьох способів доступу для встановлення імплантату: або через розріз під грудьми, або навколо ареоли соска, або через розріз у пахвовій ділянці.

ІСНУЮТЬ ТАКІ СПОСОБИ ВСТАНОВЛЕННЯ ІМПЛАНТІВ:

⇒ Під молочну залозу. При такому способі встановлення імпланту не порушується функція грудних м'язів і в майбутньому зберігається повноцінна можливість займатися спортом.

⇒ Під великий грудний м'яз. Цей спосіб застосовується для худорлявих жінок, у яких тонкий шар підшкірного жиру.

Комбінований спосіб, коли верхня частина імпланту розташовується під м'язом, а нижня – під залозою, у двох площинах. Такий спосіб є оптимальним і найбільш популярним на сьогоднішній день.

Збільшення грудей не замінює собою підтяжку грудей у разі їх сильного обвисання, однак обидві процедури можуть бути виконані одночасно, якщо є відповідні показання.

РЕАБІЛІТАЦІЯ ПІСЛЯ ІМПЛАНТАЦІЇ ГРУДЕЙ

• Після закінчення операції Ви залишаєтеся в нашій клініці на добу та відпочиваєте в комфортних умовах під наглядом лікаря.

• У нас — сучасні нові палати, оснащені всім необхідним, якісне триразове харчування, цілодобовий догляд кваліфікованого персоналу. Також при виписці пластичний хірург надасть Вам індивідуальні рекомендації щодо режиму та догляду за грудьми.

• Оскільки використовуються косметичні саморозсмоктувальні нитки, знімати шви не потрібно. Після загоєння рубець буде прихованим у складці під грудьми й зовсім не помітним.

• Протягом місяця після мамопластики потрібно носити спеціальну компресійну білизну: фіксуючий  бюстгальтер підтримує груди в правильному положенні, сприяє зменшенню набряків та якнайшвидшому загоєнню швів. Також у цей період слід уникати фізичних навантажень, не можна піднімати важке. Через місяць можна поступово повертати фізичну форму, але без навантаження на руки. Повноцінні тренування, заняття спортом дозволені через 4–6 місяців після операції зі збільшення грудей.

Мамопластика в клініці Genesis — це безпека, мінімальна травматичність і гарантований довготривалий результат!

Остаточний ефект від операції можна оцінити через пів року після імплантації грудей.

Після мамопластики Ви отримаєте красиві груди природної форми, і, як результат, Ваша фігура стане більш жіночною та гармонійною. Якщо Ваші груди змінилися після вагітності, грудного вигодовування або у зв’язку зі зниженням ваги, то пластика відновить об’єм і поверне бажану  форму Вашому бюсту.

Ми практикуємо індивідуальний підхід до кожного пацієнта, щоб Ви були задоволені естетичними результатами корекції при повній безпеці для Вашого здоров'я!

ВІДГУКИ

<p style="text-align:center"><span style="color:#000000"><span style="font-size:24px"><strong>ВІДГУКИ</strong></span></span></p>

ЦІНИ

ЗБІЛЬШЕННЯ ГРУДЕЙ (1 КАТЕГОРІЯ) 4 900 $