ВИДАЛЕННЯ КІСТ ПІХВИ, БАРТОЛІНОВИХ ЗАЛОЗ

Кіста піхви — це утворення на стінках піхви, що утворене капсулою з рідким вмістом. Кісти на передній стінці піхви найчастіше вроджені, на задній стінці — утворюються як наслідок розривів під час пологів або після гінекологічної операції.

Кісти, розташовані по обидві сторони від входу до піхви — це кісти бартолінових залоз. Причиною їх появи є запалення протоків бартолінових залоз.

Лікування кіст зовнішніх жіночих статевих органів, піхви, бартолінових залоз можливе лише оперативним шляхом. Оскільки кісти через накопичення всередині рідини можуть досягати великих розмірів (до 10 см) і спричиняють дискомфорт, особливо під час статевого акту, видалення кіст піхви, бартолінових залоз робити необхідно.

Видалення кіст піхви і бартолінових залоз в клініці Genesis у Львові

Нерідко кісти піхви, особливо якщо вони мають невеликі розміри, діагностують лише під час консультації у гінеколога. Тому всім жінкам важливо регулярно проходити гінекологічний огляд раз на півроку.

В клініці Genesis видалення кісти піхви, бартолінових залоз виконується або лазером, або звичайним хірургічним інструментом. Спосіб  обирає лікар, виходячи з можливості надати допомогу даній пацієнтці в мінімально інвазивний спосіб.

Матеріал, отриманий після видалення кісти піхви або бартолінової залози, лікар за потреби передає на гістологічне дослідження.

Така операція є нескладною, проходить швидко, і реабілітація після неї нетривала. Щоб не виникло ускладнень, після видалення кісти піхви слід утримуватись від статевих контактів до повного загоєння, також не дозволені фізичні навантаження, відвідування сауни, басейну. Не можна користуватись тампонами.

Після проведеної операції лікар призначить Вам дату повторного огляду і докладно повідомить про подальший хід лікування та реабілітації.

Гінекологія в клініці Genesis — це сучасний рівень медичних послуг, найновітніше  діагностичне і лікувальне обладнання, інноваційні технології, в тому числі лазерні, для мінімально інвазивного лікування захворювань жіночої статевої сфери, для репродуктивного здоров’я жінок.

До ваших послуг в нашій клініці у Львові — пластична гінекологія, що допомагає жінкам позбутись делікатних проблем та покращити якість інтимного життя незалежно від віку.

ЦІНИ

РОЗТИН АБСЦЕСІВ, КІСТ НА ЗОВНІШНІХ СТАТЕВИХ ОРГАНАХ 150 $