КОНСУЛЬТАЦІЯ ЛІКАРЯ – ФЛЕБОЛОГА

800 ГРН

Флеболог (Львів)

Ласкаво просимо у світ здорових та красивих ніг! Якщо хворобливі процеси у венах завдають дискомфорту та заважають активному життю, місто Львів запрошує до флеболога на консультацію в клініку естетичної медицини GENESIS. Уважне обстеження судинного хірурга дозволить вам отримати цінні рекомендації щодо подальших дій та назавжди забути про недугу.

Чим займається флеболог

Не дозволяйте варикозній хворобі обмежувати ваше життя. Запишіться на консультацію флеболога сьогодні та поверніть ногам легкість та красу.

Флеболог – це фахівець, який спеціалізується на діагностиці, лікуванні та профілактиці захворювань венозної системи людини. Він займається переважно венозними захворюваннями ніг, такими як варикозне розширення вен, тромбофлебіти, хронічна венозна недостатність, трофічні виразки.

Функції судинного хірурга:

• Діагностика. У ході консультації флеболог проводить медичний огляд, збирає анамнез, виконує ультразвукове дослідження вен (доплерографія), щоб визначити стан венозної системи, виявити наявність варикозних вен, тромбів та інших захворювань.

• Профілактика. На консультацію флеболога (Львів) не обов'язково приходити тоді, коли всі ознаки венозної недостатності чи утворення набряклих вузлів вже очевидні. Лікар флеболог з радістю вас вислухає і дасть важливі рекомендації щодо профілактики венозних захворювань, особливо тим, хто схильний до підвищеного ризику розвитку таких станів (наприклад, людям зі спадковою схильністю, сидячим способом життя або працюючим цілий день на ногах).

• Лікування. Флеболог, судинний хірург пропонує різні методи лікування залежно від характеру захворювання. Це може бути консервативне лікування (наприклад, носіння компресійних панчіх, застосування лікарських препаратів), склеротерапія (введення спеціального препарату для закриття уражених вен), хірургічне втручання (видалення уражених ділянок вен).

• Супровід. У разі хронічних захворювань консультація флеболога дає можливість отримати корисні рекомендації щодо правильного догляду за венами. Судинний хірург на періодичних оглядах контролює стан вен у динаміці та коригує лікування за потреби.

Консультації флеболога проводить один з найкращих судинних хірургів Львова – Матішинець Іван Іванович, експерт у галузі ультразвукової діагностики, який вилікував понад 3 тисячі пацієнтів з варикозною хворобою ніг методами склеротерапії та ендовенозної лазерної коагуляції.

Відкриваючи двері цього кабінету, ви відкриєте шлях до здоров'я ніг та легкості руху! Напружений ритм життя нерідко призводить до захмарних навантажень на ноги. Якщо ви схильні до венозних захворювань або вже бачите негативні зміни, на консультації флеболога ви дізнаєтеся про стан своїх вен, а також про те, як зробити ваші прекрасні ноги ще красивішими й здоровішими.

Судинний хірург, для якого ваше здоров’я є головним пріоритетом, готовий запропонувати індивідуальний план дій, повністю адаптований під ваші потреби та спосіб життя. Не відкладайте візит до нашої клініки у Львові, адже турбота про стан своїх ніг – це інвестиція у майбутнє. Наші фахівці з багаторічним досвідом готові щедро поділитися знаннями та багатим досвідом, щоб кожен ваш крок став впевненим та легким. Довіртесь нашому флебологу і забудьте про проблеми з ногами!

Коли потрібно звертатися до флеболога

Красиві та здорові ноги – це реально! Наші фахівці в галузі флебології готові розробити індивідуальну програму піклування про ваші вени.

Існує кілька ознак, які можуть навести людину на думку про можливі проблеми з венами ніг:

• Вени можуть стати опуклими, потовщеними, звивистими, випнутими над поверхнею шкіри. Вони часто мають синій чи фіолетовий відтінок.

• Постійні набряки в ногах, особливо у кінці дня, біль, відчуття важкості, судоми або поколювання в ногах.

• Шкіра над проблемними венами може стати сухою, подразненою та свербіти.

• У деяких випадках проблеми з венами можуть призвести до розвитку виразок на шкірі нижніх кінцівок.

• Відчуття печіння або тепла в області ніг.

• Якщо ноги часто втомлюються, особливо після тривалої ходьби, це може бути ознакою порушеного кровообігу.

• Косметичні проблеми – наприклад, судинні «зірочки» чи сіточки.

Якщо у вас є хоча б кілька цих симптомів, приходьте на консультацію флеболога. Досвідчений судинний хірург прведе ультразвукове дослідження вен і швидко визначить суть проблеми. Залежно від виявлених ознак вам може бути запропоновано додаткове обстеження для уточнення діагнозу та планування лікування.

Як відбувається консультація флеболога (Львів)

Втомилися від болю та набряків? Не терпіть дискомфорту – наш флеболог допоможе вам розібратися з венозною проблемою та подарує легкість ногам.

Консультація флеболога – це зустріч пацієнта з судинним хірургом, який спеціалізується на діагностиці та лікуванні захворювань вен. Консультація флеболога відбувається за таким алгоритмом:

• Ви записуєтеся на консультацію до судинного хірурга. Натисніть кнопку зв'язку, яку бачите в правому нижньому кутку екрана, та замовте зворотний дзвінок. Вам передзвонять вже за кілька секунд.

• Консультація флеболога / судинного хірурга починається зі збирання анамнезу, тобто медичної історії пацієнта. Вам можуть поставити питання про симптоми (болі, набряклість, втому ніг), тривалість та характер цих симптомів, наявність інших захворювань, операцій та лікування в минулому, а також про наявність подібних проблем у близьких родичів.

• Лікар проведе фізичне обстеження, включаючи огляд ніг, дослідження пульсації, перевірку наявності варикозних вен, набряклості та інших видимих ознак проблем з венами.

• Залежно від виявлених симптомів та ознак лікар може призначити додаткові інструментальні дослідження. Це може включати ультразвукове дослідження вен (дуплексне сканування вен ніг), яке дозволяє детально оцінити стан вен та потік крові.

• На основі зібраної інформації судинний хірург поставить діагноз і розповість вам про ваш стан. Якщо виявлено будь-які проблеми з венами, лікар може запропонувати план лікування або поради щодо нормалізації способу життя.

• Якщо потрібне лікування, флеболог може запропонувати різні методи, включаючи консервативні заходи (наприклад, компресійна терапія, медикаментозне лікування) або хірургічні втручання (наприклад, пінну склеротерапію, лазерну коагуляцію, хірургічне видалення варикозних вен).

• У процесі обговорення проблеми ви можете поставити запитання про ваш стан, методи лікування, очікувані результати та прогноз.

Важливо слідувати всім призначенням лікаря та за необхідності регулярно відвідувати призначені процедури та контрольні обстеження. Усі необхідні аналізи перед можливим оперативним втручанням можна здати в нашій клініці.

Результат відвідування флеболога

Турбота про ваше здоров'я починається з малого. Не відкладайте візит до судинного хірурга – своєчасна консультація допоможе запобігти серйозним проблемам з венами.

Ми добре знаємо, з якими труднощами доводиться мати справу нашим пацієнтам. Дуже часто ноги стають джерелом дискомфорту та болю. Ті, хто не здаються, мають добрий шанс повернути ногам втрачене здоров'я та привабливий зовнішній вигляд. Кращі флебологи Львова, які працюють у клініці Genesis, стануть вашими провідниками до нового життя без набряків, синіх сіток, здутих вузлів та горбистих вен.

Кілька місяців наполегливих зусиль, віра в досвід судинного хірурга та потужні сили свого організму обов'язково дадуть свої плоди. Болі підуть, ноги стануть легкими та рухливими. До вас повернеться внутрішнє світло та впевненість у завтрашньому дні. Гарантуємо, що саме так і буде! Ознайомтеся з відгуками про лікарів флебологів Львова: там про наших фахівців пишуть лише у позитивних тонах.

Ваші ноги заслуговують на краще! Забезпечте їм турботу і увагу, записавшись на консультацію до флеболога, місто Львів пропонує вам найкращу можливість.