Пінна склеротерапія судин "FOAM FORM" (1 зона)

Варикозна хвороба ніг — досить поширене захворювання, від якого найчастіше страждають жінки. А саме, вагітність та народження дітей негативно впливають на схильні до розвитку варикозної хвороби вени. У чоловіків причиною варикозу можуть стати надмірні фізичні навантаження чи спадкова венозна недостатність.

Щоб хвороба не прогресувала з віком та не завдавала серйозного дискомфорту, її слід вчасно діагностувати і лікувати.

Один з найбільш ефективних сучасних методів лікування варикозної хвороби є пінна склеротерапія судин. У Львові таку процедуру можна зробити в клініці Genesis.

Склеротерапія судин показана при таких захворюваннях судинної та лімфатичної системи:

- варикозна хвороба нижніх кінцівок на початкових стадіях (ретикулярна форма захворювання);

- судинна “сітка”, судинні “зірочки” на ногах.

Суть процедури полягає в тому, що під контролем УЗ-сканерів у пошкоджену ділянку підшкірної вени ноги судинний хірург за допомогою шприца вводить склерозант. Це спеціальний флебосклерозуючий препарат, що викликає руйнування внутрішнього ендотеліального шару вени. Після введення склерозанту просвіт вени значно звужується і вена перестає функціонувати, тобто пропускати через себе кров. Як результат відбувається повне закриття, склеювання вени. Через місяць після склерозування на місці колишньої вени залишається лише сполучна тканина, а весь венозний кровотік кінцівки перенаправляється по здоровим венам. Таким чином, пошкоджена вена, яку вже не можна відновити, перестає функціонувати, і варикозна хвороба зникає.

Склеротерапія судин нижніх кінцівок є більш щадною альтернативою повноцінній хірургічній операції з видалення варикозних вен.

В окремих випадках пінне склерозування судин виконується і через деякий час після хірургічної операції, якщо з часом утворюються нові варикозні розширення ретикулярних вен, телеангіектазії (“судинна сітка”) на ногах.

Переваги склеротерапії у порівнянні з іншими методами:

- метод нехірургічний та малоінвазивний;

- не потребує анестезії;

- не залишається рубців;

- виражений косметичний результат;

- не потрібна госпіталізація та реабілітація.

Як відбувається процедура склеротерапії судин в клініці Genesis у Львові

Спочатку Ви приходите на консультацію до судинного хірурга в нашу клініку у Львові. Лікар на основі УЗД судин нижніх кінцівок, яке проводиться безпосередньо у нас в клініці, визначить ступінь варикозної хвороби, зробить висновок про доцільність пінного склерозування судин і лише тоді призначить дату проведення процедури.

Для запобігання небажаних ускладнень необхідно здати такі аналізи крові:

- загальний аналіз крові (формула);

- коагулограму.

Зробити це можна також у нас в клініці за день до процедури.

Спеціальної підготовки процедура склеювання судин за допомогою склерозантів не потребує.

За один день можна зробити пінне склерозування вен однієї ноги. Якщо ж лікування потребують обидві ноги, процедуру на другу ногу виконують на наступний день.

Перед початком процедури судинний хірург визначає місця введення препарату за допомогою УЗД. Нога обробляється антисептичними засобами.

Ін’єкції виконуються тонкою голкою, процедура не є болючою і не потребує знеболення, а використання УЗ-сканера дозволяє контролювати точність введення препарату в заплановану ділянку вени.

Триває вся процедура близько 20 хвилин.

Після закінчення введення склерозанту на ногу надягають компресійну панчоху.

Одразу після сеансу склеротерапії вен слід походити не менше 20 - 30 хвилин.

Панчоху не можна знімати до повторного візиту у клініку, тобто до наступного дня.

Наступного дня Ви приходите на огляд, а якщо потрібно — і на процедуру склерозування судин другої ноги. Лікар має оглянути за допомогою апарату УЗД результат процедури, зробленої напередодні.

На розсуд судинного хірурга Вам можуть бути призначені препарати - антикоагулянти, а також венотоніки.

Першу ніч після склеювання судин панчоху не знімають.

Загалом після склеротерапії судин слід вдень носити компресійний трикотаж (панчохи або колготки) до одного місяця. Градуйована компресія, яку забезпечує компресійний трикотаж, попереджає розширення вен, запобігає утворенню синців, набряків, прискорює процес загоєння.

Правильний вибір методики лікування, медикаментозна підтримка дозволяють досягти вираженого естетичного результату після склеювання судин, який буде мати довготривалий характер.

Приходьте на повторні консультації згідно рекомендації вашого судинного хірурга, виконуйте призначення лікаря щодо режиму, способу життя, подальшої профілактики варикозної хвороби і будьте здорові.

При перших ознаках варикозно розширених судин, судинної сітки на ногах звертайтесь в клініку Genesis у Львові: сучасне медичне обладнання і кваліфіковані лікарі нашої клініки подбають про здоров’я та красу Ваших ніг!

8 000 ГРН