СЕПТОПЛАСТИКА — ПЛАСТИКА НОСОВОЇ ПЕРЕГОРОДКИ

Септопластика — хірургічна корекція носової перегородки

Пластика носової перегородки дозволяє виправити деформації носа будь-якої складності. Викривлення носової перегородки буває вродженим, і буває наслідком травми чи захворювання. Наша носова перегородка, а саме перегородковий хрящ, відіграє важливу роль в прохідності дихальних шляхів.

Окрім того, що викривлення носової перегородки створює зовнішній дефект форми носа, деформація перегородкового хряща може впливати на дихальну функцію носа і навіть бути причиною частих носових кровотеч, синуситів, закладеності носа, ускладненого носового дихання і навіть головних болей. Через дефект носової перегородки можуть порушуватись функції фільтрування, кондиціювання та знезараження потоку повітря в носовій порожнині. Деформацією вважається зміщення носової перегородки в одну чи в другу сторону від центру.

Пластична хірургія, а саме септопластика, дозволяє виправити деформацію носової перегородки і повноцінно відновити дихальну функцію носа, зберігаючи при цьому опорну функцію носового перегородкового хряща. Операція септопластики часто виконується у поєднанні з пластикою носа. Така комплексна операція називається риносептопластика. Будь-які операції на дрібних ділянках обличчя потребують найвищої кваліфікації пластичного хірурга.

В клініці Genesis у Львові септопластику виконують на найвищому рівні. Новітнє обладнання та іноваційні технології дозволяють робити операції мінімально інвазивними, значно скорочувати реабілітаційний період і практично не залишати помітних рубців!

ПОКАЗАННЯ ДО СЕПТОПЛАСТИКИ:

• УСКЛАДНЕНЕ НОСОВЕ ДИХАННЯ З ПРИЧИНИ ВРОДЖЕНОГО ВИКРИВЛЕННЯ НОСОВОЇ ПЕРЕГОРОДКИ;

• ВИКРИВЛЕННЯ ПЕРЕГОРОДКИ ВНАСЛІДОК ТРАВМИ;

• ЗАХВОРЮВАННЯ КІСТКОВО-ХРЯЩОВОЇ СИСТЕМИ;

• ПАТОЛОГІЧНІ НОВОУТВОРЕННЯ В ПОРОЖНИНІ НОСА, НА НОСОВІЙ ПЕРЕГОРОДЦІ (КІСТКОВІ НАРОСТИ, ШИПИ), ЩО ПРИЗВЕЛИ ДО ВИКРИВЛЕННЯ НОСОВОЇ ПЕРЕГОРОДКИ.

ЯК ПРОХОДИТЬ СЕПТОПЛАСТИКА

• Перша зустріч з Вашим пластичним хірургом відбудеться на консультації в нашій клініці у Львові. Лікар має зібрати інформацію щодо травм або ушкоджень носа, що мали місце в минулому, щодо ЛОР захворювань, про можливі алергічні реакції, про операції на носі, якщо такі вже були.

• Пластичний хірург вислухає Ваші побажання і після огляду запропонує детальний план вирішення Вашої проблеми. Якщо буде потреба, лікар запропонує комплексну операцію ринопластики, що стосуватиметься не лише носової перегородки, а і інших частин та структур носа. Де матиме місце створення візуальної 3D-моделі Вашого обличчя після ринопластики за допомогою унікальної системи Vectra XT, де Ви наочно зможете побачити майбутній результат від операції.

• Лікар відповість на всі Ваші запитання щодо об’єму операції, підготовки до неї, реабілітації після втручання, тощо. Також на консультації ви зможете дізнатись остаточну ціну пластики носової перегородки у Вашому конкретному випадку. Для кращої діагностики стану кісток носу та носових пазух показано додаткове обстеження, а саме комп’ютерна томографія. Перед операцією Ви також здаєте передопераційний пакет аналізів безпосередньо у нас в клініці.

• Септопластика виконується під загальним наркозом. В нашій клініці застосовується газовий наркоз, що передбачає легке входження та вихід з наркозу без ускладнень. Пластичний хірург може виконувати операцію із застосуванням інноваційних ультразвукових пил компанії Stryker системи Sonopet iQ, що дозволяє працювати з ювелірною точністю і зменшити травматичність втручання, дуже акуратно і точно коригуючи форму носу. Триває операція — близько години.

• Після закінчення операції Ви залишаєтесь в клініці на добу або довше, рішення приймає Ваш пластичний хірург. До Ваших послуг — комфортні сучасні одномісні палати, кваліфікований післяопераційний догляд уважного персоналу, якісне триразове харчування.

РЕАБІЛІТАЦІЯ ПІСЛЯ

ПЛАСТИКИ НОСОВОЇ ПЕРЕГОРОДКИ

• Після виписки з клініки Ви маєте дотримуватись рекомендацій Вашого пластичного хірурга: приймати антибіотики, знеболювальні препарати, якщо такі призначені лікарем. Спати слід з припіднятою головою: це дозволить зменшити післяопераційний набряк і зменшить дискомфортні відчуття.

• Протягом тижня в носі будуть знаходить силіконові сплінти. Через 6 - 7 днів їх приберуть. Приходьте в клініку на перев’язки за графіком, що призначить Ваш пластичний хірург. Протягом двох тижнів уникайте фізичних навантажень, нахилів донизу, положень, коли голова знаходиться нижче рівня тіла, підняття важкого. Також авіаперельоти доведеться відкласти щонайменшена 2 тижні. Заняття спортом, відвідування басейну, сауни можна відновити вже через місяць. Набряки, подразнення пройдуть остаточно протягом 1,5 місяця. Рекомендоване здорове харчування: побільше вітамінів, свіжих овочів та фруктів, багатих на мікроелементи продуктів. Це суттєво прискорить реабілітацію та посилить власні захисні сили Вашого організму.

ПЛАСТИКА НОСОВОЇ ПЕРЕГОРОДКИ

ЕФЕКТИВНО, ЯКІСНО, ШВИДКО, З МІНІМАЛЬНИМ ПЕРІОДОМ РЕАБІЛІТАЦІЇ

Якщо консервативні методи лікування не здатні виправити викривлення носової перегородки, не бійтеся зважитись на операцію септопластики, адже результат покращить якість Вашого життя і здоров’я.

Головне — обрати правильну клініку і пластичного хірурга. Клініка Genesis у Львові має всі необхідні ресурси для того, щоб запропонувати вам пластичну хірургію світового рівня.

Репутація нашої клініки та лікарів підтверджена не лише сертифікатами і дипломами, а і численними вдячними відгуками наших пацієнтів, що вже відчули на собі професійну роботу пластичного хірурга і турботу кваліфікованого медперсоналу у поєднанні з сучасними технологіями і новітнім медичним обладнанням на рівні провідних клінік світу!

ЦІНИ

СЕПТОПЛАСТИКА (ВИРІВНЕННЯ ПЕРЕГОРОДКИ) 1 265 $