ВВЕДЕННЯ ВНУТРІШНЬОМАТКОВОЇ СПІРАЛІ (ЗВИЧАЙНА, БЕЗ ВАРТОСТІ СПІРАЛІ)

Встановлення внутрішньоматкової спіралі (ВМС) — поширений та надійний спосіб контрацепції

Введення ВМС з гарантією у 98% – 100% дозволить запобігти небажаній вагітності.

При високій ефективності, встановлення спіралі з метою контрацепції має ряд вагомих переваг: на відміну від інших методів, ВМС не змінює гормональний фон жінки та не стимулює збільшення ваги, а також дозволяє на чималий період забути про необхідність застерігатися. Оскільки, протизаплідні таблетки потребують щоденного прийому, пластирі слід міняти щомісяця, спіраль можна поставити та не турбуватися про контрацепцію протягом багатьох років.

При цьому ВМС не завдає жодного дискомфорту для інтимного життя.

ПОКАЗАННЯ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ВНУТРІШНЬОМАТКОВОЇ СПІРАЛІ ВИЗНАЧАЄ ЛІКАР ГІНЕКОЛОГ, З ПРОТИЗАПЛІДНОЮ МЕТОЮ ВМС РЕКОМЕНДОВАНА В ТАКИХ ВИПАДКАХ:

жінкам, що багато народжували;

жінкам, що годують грудьми;

жінкам, що часто робили переривання вагітності;

жінкам з важкою формою варикозної хвороби ніг, цукровим діабетом чи з пороками серця.

Лікар також може рекомендувати поставити спіраль з лікувальною метою. Показання до такого виду лікування визначає лише гінеколог. Як надійний метод контрацепції внутрішньоматкова спіраль ідеально підходить здоровим заміжнім жінкам, які вже мають дітей. Наявність одного постійного статевого партнера мінімізує ризик зараження інфекціями, що передаються статевим шляхом, оскільки від них спіраль не захищає.

ВВЕДЕННЯ ВНУТРІШНЬОМАТКОВОЇ СПІРАЛІ

• В клініці Genesis ведуть прийом лікарі гінекологи вищої категорії, що мають багаторічний досвід роботи та володіють найновітнішими методиками діагностики та лікування.

• Сучасні кабінети для прийому гінеколога в нашій клініці — одні з кращих у Львові за рівнем оснащеності та комфорту для пацієнтів. Ми надійно забезпечуємо повну стерильність нашого діагностичного та лікувального обладнання, що контактує з репродуктивними органами наших пацієнтів, використовуємо лише одноразові розхідні матеріали.

• В разі необхідності, для уникнення дискомфорту від процедури введення ВМС для наших пацієнтів, застосовується анестезія. Установка ВМС виконується максимально акуратно, процедура не травматична та безболісна. Перед введенням спіралі здійснюється антисептична обробка піхви та шийки матки.

ПЕРЕД ТИМ, ЯК ПОСТАВИТИ СПІРАЛЬ, НЕОБХІДНО ПРОЙТИ НАСТУПНЕ ОБСТЕЖЕННЯ В НАШІЙ КЛІНІЦІ, ЩОБ ВИКЛЮЧИТИ БУДЬ – ЯКІ РИЗИКИ:

звичайний огляд гінеколога;

УЗД органів малого тазу;

мікроскопія мазка з піхви;

аналізи на наявність інфекцій, що передаються статевим шляхом;

загальний аналіз крові;

в разі необхідності можуть бути призначені й інші додаткові аналізи.

• За два дні до установки ВМС рекомендовано виключити статеві контакти, спринцювання. Встановлення внутрішньоматкової спіралі — безболісна та нескладна процедура, робити яку слід у перший тиждень місячного циклу, тобто під час менструації. В цей період цервікальний канал природним чином розширюється, що дозволяє поставити спіраль без застосування спеціальних інструментів для доступу в матку.

• ВМС має розмір не більше 4 см, виготовляється з спеціального пластика та міді (або срібла, золота). Метал у складі спіралі, а також її форма, розмір разом створюють ряд факторів, що ускладнюють проникнення сперматозоїдів в матку та перешкоджають закріпленню заплідненої яйцеклітини в стінці матки, таким чином запобігаючи настанню вагітності. Для підбору типу спіралі має значення форма матки пацієнтки. До спіралі кріпиться невелика капронова нитка для її видалення, її присутність непомітна для жінки.

• Після встановлення спіралі лікар робить УЗД, щоб переконатись у правильному положенні спіралі у матці. В ціну процедури введення ВМС не включається вартість самої спіралі.

ЖІНКАМ ПІСЛЯ ВВЕДЕННЯ ВМС

РЕКОМЕНДОВАНО:

відпочинок протягом години після процедури;

утриматись від статевого життя протягом 5 – 7 днів;

на тиждень зменшити фізичні навантаження, не відвідувати сауну, не приймати гарячу ванну, уникати перегріву та не користуватись тампонами і спринцюваннями.

В клініці естетики Genesis процедуру введення внутрішньоматкової спіралі виконують кваліфіковані лікарі гінекологи з багаторічним досвідом роботи.

Ми піклуємося про здоров’я наших пацієнтів та використовуємо лише найкращі матеріали для проведення процедури.

Безпека та здоров’я жінок —

наша головна мета і принцип роботи.

1 400 ГРН