САНАЦІЯ ПІХВИ

Санація піхви — це гінекологічна процедура, обробка піхви за допомогою антисептичних засобів

Мета процедури — уникнути розмноження патогенних мікроорганізмів та запобігти їх проникненню до інших органів малого тазу жінки.

Санацію піхви призначають як один з заходів комплексного лікування інфекцій статевих органів, перед хірургічними операціями або діагностичними втручаннями, а також в ході підготовки до пологів. Така маніпуляція може ефективно зупинити процес розмноження патогенних бактерій, грибів, вірусів, що викликають серйозні захворювання статевої сфери, запалення, тощо.

МЕДИЧНІ ПОКАЗАННЯ

ДЛЯ ГІНЕКОЛОГІЧНОЇ САНАЦІЇ ПІХВИ ТА ШИЙКИ МАТКИ:

бактеріальний вагіноз, вагініт;

грибкові захворювання статевих органів;

порушення балансу мікрофлори піхви;

запалення піхви та цервікального каналу;

деякі діагностовані види інфекцій, що передаються статевим шляхом;

перед введенням внутрішньоматкової спіралі;

для профілактики ускладнень перед пологами;

перед оперативним або діагностичним втручанням;

незахищені статеві контакти з випадковим партнером (ефективно лише протягом перших кількох годин).

ДЕ У ЛЬВОВІ

МОЖНА ЗРОБИТИ САНАЦІЮ ПІХВИ?

• Клініка естетики Genesis у Львові надає ряд діагностичних і лікувальних послуг для жінок, в клініці веде прийом кваліфікований лікар акушер-гінеколог, кандидат медичних наук. За призначенням лікаря в нашій клініці можна пройти процедуру санації піхви, а за потреби — і курс процедур. Ця методика довела свою ефективність і широко використовується при наявності різноманітних інфекцій та для їхнього  запобігання.

• Перед призначенням санації піхви лікар може спочатку взяти аналіз мазка з піхви на мікрофлору, щоб визначити збудники  запалення, виявити наявність інфекцій статевих органів. За результатами аналізу гінеколог визначить найбільш ефективні антисептичні препарати для санації піхви, до яких чутливі саме ті мікроорганізми, що були виявлені. Спеціальної підготовки процедура не потребує. Якщо у Вас є алергія на деякі лікарські засоби, слід повідомити про це гінеколога до проведення процедури санації піхви.

• Санація піхви проводиться в гінекологічному кріслі. Триває процедура близько 15 – 20 хвилин. Лікар вводить в середину тампон з антисептичним засобом та обробляє поверхні слизових оболонок. Процедура є абсолютно безболісною, добре переноситься навіть вагітними жінками та не потребує жодної анестезії. Вагітним жінкам санація піхви може бути призначена перед пологами, якщо наявні симптоми запалення. Справа в тому, що запалені тканини слизової оболонки піхви та шийки матки втрачають пружність і еластичність і стають більш схильними до появи тріщин і розривів під час пологів. Процедура санації піхви виконується місцево і не має протипоказань для вагітних, тоді як приймати деякі препарати системної дії вагітним не бажано.

• З профілактичною метою санація піхви робиться один раз. З лікувальною метою може бути призначений курс щоденних процедур або повторна процедура через 2 – 3 тижні. За наявності інфекційних хвороб, що передаються статевим шляхом, може знадобитись до 6 – 12 процедур, виконувати які слід щодня. Санація піхви не проводиться під час менструації або під час кровотечі іншого характеру.

• Після санації піхви для відновлення здорової мікрофлори гінеколог може призначити препарати, що містять пробіотики — лактобактерії, біфідобактерії. Це можуть бути вагінальні таблетки або свічки.

Клініка естетики Genesis у Львові — сучасний багатопрофільний заклад, де жінки можуть отримати цілий комплекс послуг для свого здоров’я та краси, від косметології до пластичної хірургії

Гінекологія — один з напрямків діяльності нашої клініки.

В клініці до послуг пацієнтів — сучасні, обладнані за останнім словом медицини діагностичні та процедурні кабінети та операційні, нові комфортні плати. Ми застосовуємо новітні технології та досконало володіємо інноваційними методиками діагностики та лікування на рівні кращих європейських клінік.

Клініці Genesis Ви можете довірити своє жіноче здоров’я.

400 ГРН