Гірудотерапія

500 ГРН

Гірудотерапія — лікування медичними п’явками.  Метод перевірений часом та підкріплений даними сучасної медицини.

Гірудотерапія  може слугувати альтернативою  медикаментозному, або й навіть хірургічному лікуванні захворювань жіночої репродуктивної сфери.

Як метод натуропатії, гірудотерапія нараховує вже не одне тисячоліття. А застосування медичних п’явок в гінекології  відоме ще з VII століття.

Клініка Genesis у Львові  володіє  як інноваційними, так і традиційними методиками, що  дозволяють досягнути бажаних  результатів в лікуванні і  характеризуються високою безпечністю та мінімальними побічними ефектами.

За рахунок чого досягається лікувальний ефект від гірудотерапії?

Метод не гормональний, не пов’язаний з лікарськими препаратами та повністю натуральний. .

Гірудотерапія, на розсуд лікаря, може використовуватись як основний метод лікування, так і  додатковий, в комплексі з медикаментозною терапією.

Як відповідь людського організму на укус п’явки — отримуємо комплексну реакцію : рефлекторну, біологічну, механічну.

Слина п’явки містить близько 300 біологічно активних речовин, аналогів яких штучно створити досі не вдалося, в тому числі:

• антикоагулянти: гірудин — ефективні ліки від тромбозів;

• бделіни та егніни (інгібітори протеолітичних ферментів), що знижують загальну запальну реакцію організму та укріплюють імунітет. Це важливо під час хронічних запальних процесів;

• знеболюючі речовини;

• судинорозширюючі речовини;

• речовини, що здійснюють  помірну антибактеріальну дію;

• фермент гіалуронідаза, що здійснює  розсмоктуючий та загоюючий ефект;

• фермент дестабілаза, який допомагає розсмоктуванню тромбів та руйнує зв’язки між білками, що виникають під час деяких патологічних станів;

• фермент оргелаза, що сприяє утворенню нових капілярів, знімає набряки, допомагає покращити живлення тканин хворого органу;

• гістаміноподібні речовини, які  викликають місцеву запальну реакцію, що сприяє збільшенню притоку крові до зони дії п’явок;

• брадикініни, які  збільшують фагоцитарну активність лейкоцитів крові людини.

В комплексі гірудотерапія оздоровлює організм та укріплює імунітет. Після проходження курсу процедур значно покращується сон, відновлюється психічна рівновага. Всі фактори разом активують захисні сили організму, і на цьому фоні нормалізується гормональна сфера, зникають хронічні запальні процеси. Краще працює травна система, печінка, підшлункова залоза, а це також важлива складова нашого імунітету та загального здоров’я. З нормалізацією загального кровотоку в організмі після курсу гірудотерапії спостерігається  виражений оздоровчий ефект.

Показання до гірудотерапії в гінекології:

• хронічне або гостре запалення придатків;

• запальні захворювання у малому тазу;

• захворювання шийки матки — ерозія та інші;

• варикозне розширення вен;

• спайкові процеси в малому тазу;

• непрохідність маткових труб;

• безпліддя;

• міома матки;

• хронічний цистит;

• ендометріоз;

• дисфункція яєчників;

• бартолініт;

• мастопатія;

• болісні менструації;

• порушення менструального циклу;

• процес підготовки до ЕКЗ.

Особливо позитивні  результати гірудотерапія відзначає  при хронічних захворюваннях, що характеризуються застоєм, згущенням крові та інтоксикацією.

Лікування жіночих захворювань  має комплексний характер, процеси в репродуктивній сфері залежать від загального стану організму, кровообігу, імунітету та гормонального стану. Величезний плюс гірудотерапії в тому, що вона покращує загальний гормональний фон, підвищує тонус організму, знижує ризик застою крові у венах, покращує циркуляцію лімфи та внутрішньоклітинної рідини в тканинах.

Гірудотерапія справляє виражений лімфодренажний ефект, що позитивно впливає на лікування мастопатій та застійних явищ у тканинах, під час хронічних запальних процесів.

Гірудотерапія майже не має протипоказань. Метод абсолютно натуральний та ефективний, такий, що благополучно  впливає на організм вцілому.

Як проходить процедура гірудотерапії в клініці Genesis у Львові

Підготовка до процедури: п’явки не сприймають  різких запахів і не переносять агресивної парфумерії. Саме тому перед сеансом гірудотерапії рекомендовано прийняти душ без застосування парфумованої косметики . Також не використовуйте в день процедури ароматизовані креми та дезодоранти. Не вживайте алкоголь та не паліть.

Для гірудотерапії використовуються спеціальні медичні п’явки, що вирощені в лабораторних умовах.

Ділянки, до яких прикладають п’явок під час лікування гінекологічних захворювань: поверхня живота, промежина, ноги, також п’явки можуть ставитись всередину піхви. П’явок прикладають до проекції великих кровоносних судин при мастопатіях, а також на місця з кистами, ущільненнями, папіломами та висипами.

Лікар гірудотерапевт знає місця розташування біологічно активних точок, які п’явка відчуває та присмоктується до поверхні шкіри саме в таких місцях. Рефлекторна реакція нашого організму на вплив у біологічно активних точках подібна до реакції на голкорефлексотерапію.

Місце впливу визначає гірудотерапевт, а час регулюють самі п’явки: напившись крові, п’явка відпадає. Зазвичай п’явка “працює” від 10 до 40 хвилин. За цей час вона випиває лише біля 5 - 6 мл, максимум до 15 мл крові, змішаної з лімфою, очищуючи кровоносну систему людини. За один сеанс гірудотерапевт ставить від 2 до 7 п’явок.

Процедура безболісна. Укус п’явки нагадує за відчуттями звичайний укол, а в той час, поки п’явка ссе кров, жодного болю пацієнт не відчуває.

Розміри ранки від укусу п’явки — лише 1,5-2 мм, вони не спричинять Вам жодного дискомфорту.

На місце укусу після процедури лікар накладає пов’язку. Оскільки п’явка вводить у ранку речовини-антикоагулянти, ранка ще може деякий час кровоточити, від 3 до 24 годин. Весь цей час лікувальна дія п’явки продовжується.

На місцях укусів можуть залишитись незначні маленькі синяки, що зникають протягом кількох днів.

Під впливом речовин, що попадають в кров’яне середовище  зі слиною медичної п’явки, наш організм активується і самостійно виробляє  активні речовини.

Гірудотерапія є натуральним і безпечним методом. Перенос інфекції від одного пацієнта до іншого через п’явку повністю виключений, оскільки кожна медична п’явка використовується індивідуально лише один раз. Повторне використання п’явок в клініці Genesis не практикується.

Переваги гірудотерапії у порівнянні з медикаментозним лікуванням:

Медична п’явка вводить лікувальну слину безпосередньо  у місце ураженої ділянки, доставляючи лікувальні речовини  до тканин хворого органу, а медикаменти поступають у загальне кров’яне середовище, в кишківник, і до місця призначення ліки доходять безпосередньо  вже в значно  меншій концентрації. Окрім того, медикаментозне лікування завжди пов’язане з побічними ефектами, що не скажемо про повністю природний метод гірудотерапії, який побічних ефектів не має.

П’явки — маленькі помічники лікаря, що допомагають досягнути успіху і високої ефективності лікування при цілому ряді захворювань жіночої репродуктивної сфери. Лікарі клініки Genesis пропонують нашим пацієнтам тільки найкращі, перевірені часом методики у поєднанні з сучасними технологіями для Вашого здоров’я, безпеки та гарного самопочуття.