ГІРУДОТЕРАПІЯ

Гірудотерапія — лікування медичними п’явками, метод перевірений часом та підтверджений даними сучасної медицини

Гірудотерапія  може слугувати альтернативою медикаментозному, або й навіть хірургічному лікуванні захворювань жіночої репродуктивної сфери.

Як метод натуропатії, гірудотерапія нараховує вже не одне тисячоліття. А застосування медичних п’явок в гінекології відоме ще з VII століття.

Клініка Genesis у Львові  володіє як інноваційними, так і традиційними методиками, що дозволяють досягнути бажаних результатів в лікуванні і характеризуються високою безпечністю та мінімальними побічними ефектами.

ЗА РАХУНОК ЧОГО ДОСЯГАЄТЬСЯ

ЛІКУВАЛЬНИЙ ЕФЕКТ ВІД ГІРУДОТЕРАПІЇ?

Метод не гормональний, не пов’язаний з лікарськими препаратами та повністю натуральний. Гірудотерапія, на розсуд лікаря, може використовуватись як основний метод лікування, так і додатковий, в комплексі з медикаментозною терапією.

Як відповідь людського організму на укус п’явки — отримуємо комплексну реакцію: рефлекторну, біологічну, механічну.

СЛИНА П’ЯВКИ МІСТИТЬ БЛИЗЬКО 300 БІОЛОГІЧНО АКТИВНИХ РЕЧОВИН, АНАЛОГІВ ЯКИХ ШТУЧНО СТВОРИТИ ДОСІ НЕ ВДАЛОСЯ, В ТОМУ ЧИСЛІ:

► антикоагулянти: гірудин — ефективні ліки від тромбозів;

► бделіни та егніни (інгібітори протеолітичних ферментів), що знижують загальну запальну реакцію організму та укріплюють імунітет. Це важливо під час хронічних запальних процесів;

► знеболюючі речовини;

► судинорозширюючі речовини;

► речовини, що здійснюють помірну антибактеріальну дію;

► фермент гіалуронідаза, що здійснює  розсмоктуючий та загоюючий ефект;

► фермент дестабілаза, який допомагає розсмоктуванню тромбів та руйнує зв’язки між білками, що виникають під час деяких патологічних станів;

► фермент оргелаза, що сприяє утворенню нових капілярів, знімає набряки, допомагає покращити живлення тканин хворого органу;

► гістаміноподібні речовини, які  викликають місцеву запальну реакцію, що сприяє збільшенню притоку крові до зони дії п’явок;

► брадикініни, які збільшують фагоцитарну активність лейкоцитів крові людини.

В комплексі гірудотерапія оздоровлює організм та укріплює імунітет. Після проходження курсу процедур значно покращується сон, відновлюється психічна рівновага. Всі фактори разом активують захисні сили організму, і на цьому фоні нормалізується гормональна сфера, зникають хронічні запальні процеси.

Краще працює травна система, печінка, підшлункова залоза, а це також важлива складова нашого імунітету та загального здоров’я. З нормалізацією загального кровотоку в організмі після курсу гірудотерапії спостерігається  виражений оздоровчий ефект.

ПОКАЗАННЯ ДО ГІРУДОТЕРАПІЇ В ГІНЕКОЛОГІЇ:

хронічне або гостре запалення придатків;

запальні захворювання у малому тазу;

захворювання шийки матки — ерозія та інші;

варикозне розширення вен;

спайкові процеси в малому тазу;

непрохідність маткових труб;

безпліддя;

міома матки;

хронічний цистит;

ендометріоз;

дисфункція яєчників;

бартолініт;

мастопатія;

болісні менструації;

порушення менструального циклу;

процес підготовки до ЕКО.

Особливо позитивні результати гірудотерапія відзначає при хронічних захворюваннях, що характеризуються застоєм, згущенням крові та інтоксикацією.

Лікування жіночих захворювань має комплексний характер, процеси в репродуктивній сфері залежать від загального стану організму, кровообігу, імунітету та гормонального стану. Величезний плюс гірудотерапії в тому, що вона покращує загальний гормональний фон, підвищує тонус організму, знижує ризик застою крові у венах, покращує циркуляцію лімфи та внутрішньоклітинної рідини в тканинах.

Гірудотерапія справляє виражений лімфодренажний ефект, що позитивно впливає на лікування мастопатій та застійних явищ у тканинах, під час хронічних запальних процесів. Гірудотерапія майже не має протипоказань. Метод абсолютно натуральний та ефективний, такий, що благополучно  впливає на організм вцілому.

ЯК ПРОХОДИТЬ ПРОЦЕДУРА

ГІРУДОТЕРАПІЇ В КЛІНІЦІ GENESIS У ЛЬВОВІ

• Підготовка до процедури: п’явки не сприймають різких запахів і не переносять агресивної парфумерії. Саме тому перед сеансом гірудотерапії рекомендовано прийняти душ без застосування парфумованої косметики. Також не використовуйте в день процедури ароматизовані креми та дезодоранти. Не вживайте алкоголь та не паліть.

• Для гірудотерапії використовуються спеціальні медичні п’явки, що вирощені в лабораторних умовах. Ділянки, до яких прикладають п’явок під час лікування гінекологічних захворювань: поверхня живота, промежина, ноги, також п’явки можуть ставитись всередину піхви. П’явок прикладають до проекції великих кровоносних судин при мастопатіях, а також на місця з кистами, ущільненнями, папіломами та висипами.

• Лікар гірудотерапевт знає місця розташування біологічно активних точок, які п’явка відчуває та присмоктується до поверхні шкіри саме в таких місцях. Рефлекторна реакція нашого організму на вплив у біологічно активних точках подібна до реакції на голкорефлексотерапію. Місце впливу визначає гірудотерапевт, а час регулюють самі п’явки: напившись крові, п’явка відпадає. Зазвичай п’явка “працює” від 10 до 40 хвилин. За цей час вона випиває лише біля 5 – 6 мл, максимум до 15 мл крові, змішаної з лімфою, очищуючи кровоносну систему людини. За один сеанс гірудотерапевт ставить від 2 до 7 п’явок.

• Процедура безболісна. Укус п’явки нагадує за відчуттями звичайний укол, а в той час, поки п’явка ссе кров, жодного болю пацієнт не відчуває. Розміри ранки від укусу п’явки — лише 1,5 – 2 мм, вони не спричинять Вам жодного дискомфорту. На місце укусу після процедури лікар накладає пов’язку. Оскільки п’явка вводить у ранку речовини-антикоагулянти, ранка ще може деякий час кровоточити, від 3 до 24 годин. Весь цей час лікувальна дія п’явки продовжується. На місцях укусів можуть залишитись незначні маленькі синяки, що зникають протягом кількох днів.

• Під впливом речовин, що попадають в кров’яне середовище зі слиною медичної п’явки, наш організм активується і самостійно виробляє активні речовини. Гірудотерапія є натуральним і безпечним методом. Перенос інфекції від одного пацієнта до іншого через п’явку повністю виключений, оскільки кожна медична п’явка використовується індивідуально лише один раз. Повторне використання п’явок в клініці Genesis не практикується.

ПЕРЕВАГИ ГІРУДОТЕРАПІЇ

У ПОРІВНЯННІ З МЕДИКАМЕНТОЗНИМ ЛІКУВАННЯМ

Медична п’явка вводить лікувальну слину безпосередньо у місце ураженої ділянки, доставляючи лікувальні речовини до тканин хворого органу, а медикаменти поступають у загальне кров’яне середовище, в кишківник, і до місця призначення ліки доходять безпосередньо вже в значно меншій концентрації. Окрім того, медикаментозне лікування завжди пов’язане з побічними ефектами, що не скажемо про повністю природний метод гірудотерапії, який побічних ефектів не має.

П’явки — маленькі помічники лікаря, що допомагають досягнути успіху і високої ефективності лікування при цілому ряді захворювань жіночої репродуктивної сфери.

Лікарі клініки Genesis пропонують нашим пацієнтам тільки найкращі, перевірені часом методики у поєднанні з сучасними технологіями для Вашого здоров’я, безпеки та гарного самопочуття.

700 ГРН