БІОПСІЯ ШИЙКИ МАТКИ З ДІАГНОСТИЧНИМ ВИШКРІБАННЯМ ЦЕРВІКАЛЬНОГО КАНАЛУ

Біопсія шийки матки — ефективний діагностичний метод виявлення захворювань внутрішніх жіночих статевих органів

Під час процедури біопсії відбувається забір невеликої ділянки слизової оболонки з шийки матки, і, якщо є необхідність, — слизової каналу шийки для подальшого гістологічного дослідження у разі підозри на патологію. Отриманий зразок тканин досліджують в лабораторії для виявлення відхилень в будові клітин.

Саме це дозволяє поставити точний діагноз для визначення тактики подальшого лікування.

В ЯКИХ ВИПАДКАХ ПРИЗНАЧАЮТЬ

БІОПСІЮ ШИЙКИ МАТКИ:

• для уточнення раніше поставленого діагнозу;

• за наявності поліпів, кіст, ерозії, лейкоплакії;

• при підозрах на онкозахворювання;

• при незадовільних аналізах мазка на цитологію;

• змінений епітелій шийки матки, дисплазія;

• атипові судини;

• неефективність або недостатня інформативність кольпоскопії та пап – тесту.

За допомогою біопсії можна виявити онкозахворювання на ранній стадії і призначити ефективне лікування.

ЯК ПРОХОДИТЬ ПРОЦЕДУРА

БІОПСІЇ ШИЙКИ МАТКИ В КЛІНІЦІ GENESIS У ЛЬВОВІ?

• В нашій клініці у Львові працюють досвідчені лікарі гінекологи та хірурги вищої кваліфікації, що володіють найбільш інноваційними методами діагностики та лікування. В клініці є найсучасніше обладнання, що дозволяє проводити біопсію шийки матки з вишкрібанням цервікального каналу максимально щадними методами, що зводять до мінімуму ризик виникнення ускладнень та дискомфорт для пацієнтів. Процедуру призначає лікар гінеколог лише за показаннями.

• Біопсія шийки матки з діагностичним вишкрібанням цервікального каналу відбувається під загальною анестезією.

• Після процедури наші пацієнти можуть відпочити протягом деякого часу у клініці в комфортних умовах.

БІОПСІЮ В КЛІНІЦІ GENESIS ПРОВОДЯТЬ,

В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЙМОВІРНОГО ДІАГНОЗУ, ОДНИМ З НАСТУПНИХ МЕТОДІВ:

► Петльова біопсія — матеріал відшаровується петлевидним інструментом за допомогою електричного струму. Після процедури можливі кров’янисті виділення, потрібен час для загоєння. Оскільки є ризик утворення рубців, цей метод не рекомендується жінкам, що в подальшому планують вагітність.

► Радіохвильва. Радіохвилі запаюють дрібні кровоносні судини, саме тому місце взяття тканин залишається сухим та чистим. Рубці абсолютно не утворюються. Метод ідеально підходить для тих, хто в майбутньому планує вагітність.

► Лазерна — із застосуванням лазерного променя. Лазером також можна видалити поліпи та конділоми. Метод вирізняється низьким рівнем ризику ускладнень.

► Конхотомна — за допомогою спеціального інструменту, схожого на ножиці. Під час цієї процедури лікар може одразу видалити наявні поліпи та конділоми.

► Ендоцервікальний кюретаж — вишкрібання цервікального каналу з лікувально-діагностичною метою. На аналіз беруть слизову оболонку, що вистилає поверхню каналу шийки матки.

Місце забору тканин обробляють антисептиком. Отримані зразки тканин направляють до лабораторії для гістологічного дослідження. Взяття біопсії шийки матки на аналіз краще робити через кілька днів після закінчення менструації. Так знижується ризик виникнення запалення та надається достатньо часу для відновлення тканин шийкиа.

БІОПСІЯ ДОЗВОЛЯЄ ЗДІЙСНИТИ

РАННЮ ДІАГНОСТИКУ ТАКИХ ЗАХВОРЮВАНЬ:

— пухлини, рак шийки матки;

— лейкоплакія;

— дисплазія;

— запалення цервікального каналу;

— гострі кондиломи.

Достовірність біопсії шийки матки значно вища, ніж пап-тесту, тому лікар призначає цю діагностичну процедуру, якщо інших методів для зрозумілої картини захворювання недостатньо.

ПІСЛЯ ПРОЦЕДУРИ

БІОПСІЇ ШИЙКИ МАТКИ НЕОБХІДНО:

• виключити статеві контакти на 7 днів;

• не відвідувати сауну, басейн, не приймати гарячі ванни та не купатися у відкритих водоймах;

• обмежити фізичну активність та навантаження;

• не можна приймати препарати, що знижують здатність крові до згортання, користуватись вагінальними свічками, спринцюваннями;

• виконувати індивідуальні рекомендації Вашого гінеколога.

Оскільки після взяття тканин на аналіз залишається незахищена ділянка, що може бути інфікована, для зниження ризику перед біопсією проводять наступні дослідження:

• розгорнутий аналіз крові;

• коагулограма (аналіз на здатність крові до згортання);

• цитологія мазка з піхви;

• аналізи крові на захворювання, що передаються статевим шляхом, ВІЛ, вірусні гепатити.

Всі лабораторні аналізи можна здати безпосередньо у нас в клініці напередодні біопсії.

Наш гінеколог докладно поінформує Вас щодо підготовки до процедури, щодо часу отримання результатів дослідження та призначить час візиту для наступної консультації.

Клініка Eстетики Genesis пропонує швидке та ефективне лікування, яке зможе відновити здоров’я жінок, і допоможе вирішити й інші питання жіночого здоров’я!

3 750 ГРН