АУГМЕНТАЦІЯ ТОЧКИ G

Аугментації точки G

Точка G у жінок (зона Грефенберга, жіноча простата) розташована на глибині 2 – 4 см від входу у піхву. Це найчутливіша ерогенна зона, яка має безліч нервових закінчень та відповідає за сексуальне задоволення під час статевого акту. Під впливом тих чи інших факторів, змін гормонального фону сексуальна чутливість може знижуватися. Повернути яскраві відчуття під час статевого акту допоможе нескладна процедура аугментації точки G.

Аугментація точки G рекомендована у випадку зменшення сексуального потягу, зменшення тонусу м’язів піхви, при недостатньому вагінальному оргазмі чи взагалі у разі його відсутності.

Процедура збільшення, або аугментації зони G відноситься до ін’єкційної медицини та проводиться шляхом введення філера у підслизовий шар передньої стінки піхви.

АУГМЕНТАЦІЯ ТОЧКИ G

В клініці Genesis використовують дві методики аугментації точки G:

► Ін’єкції препарату гіалуронової кислоти.

Гіалуронова кислота — це речовина природного походження, яка виробляється самим організмом та не є для нього чужорідною. З віком кількість гіалуронової кислоти, що виробляє організм, зменшується, і саме це одна з причин старіння шкіри, появи зморшок, гіперпігментації шкіри (в тому числі і в зоні бікіні), зниження еластичності та чутливості тканин. Ін’єкційне введення гелю на основі гіалуронової кислоти поповнює її запаси, омолоджує тканини, а зона введення препарату наповнюється гелем і таким чином збільшується в об’ємі, тканини стають більш чутливими та пружними. Гіалуронова кислота всмоктується тканинами вкрай повільно, що забезпечує довготривалий ефект від введення препарату.

► Ін’єкції власної плазми пацієнта.

Плазмотерапія є ефективним та безпечним методом лікування та омолодження. Власна плазма повністю біосумісна. Ін’єкційне введення плазми стимулює процес регенерації тканин, покращує циркуляцію крові, здійснюючи ефективну омолоджуючу дію. Введення плазми в зону точки G підвищує лібідо, посилює чутливість органів та сприяє посиленню оргазму.

ХІД ПРОЦЕДУРИ

• В клініці Genesis кваліфіковані лікарі гінекологи в комфортних для пацієнтів умовах, дотримуючись всіх етапів стерильності, проводять процедуру аугментації точки G. Перед початком процедури лікар проводить консультацію та огляд. В разі виявлення будь – яких проблем лікар рекомендує додаткове обстеження, пропонує адекватні методи лікування або корекції. Процедура аугментації точки G проводиться під місцевим знеболенням.

• Спершу зона обробляється антисептиком. На область ін’єкцій наноситься аплікаційна анестезія. Пізніше препарат гіалуронової кислоти (гель) вводиться у підготовану зону, заповнює її та розподіляється в тканинах передньої стінки піхви. У випадку збільшення точки G методом плазмоліфтингу, спершу лікар здійснює забір крові з вени пацієнта. Пробірка з кров’ю відправляється на 10 хвилин до центрифуги, в результаті плазма відділяється від клітин крові. Отриману плазму вводять в потрібну зону шприцом. Після наповнення гелем область точки G збільшується та стає більш доступною для стимуляції, що підвищує її чутливість і до певної міри звужує піхву. Це сприяє посиленню відчуттів під час сексу та появі нових відчуттів, що покращує інтимне життя пари.

• Після проведення процедури протягом тижня рекомендовано утримуватись від статевого життя, не можна відвідувати сауну, басейн, необхідно знизити фізичну активність.Ефект від аугментації точки G зберігається протягом 9 – 12 місяців, залежно від індивідуальних особливостей організму, після чого процедуру можна повторити. Кількість повторних процедур не обмежена.

РЕЗУЛЬТАТ ВІД ПРОЦЕДУРИ — ЗНАЧНЕ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ІНТИМНОГО ЖИТТЯ!

ЦІНИ

АУГМЕНТАЦІЯ ТОЧКИ G ВЛАСНОЮ ПЛАЗМОЮ 3 500 ГРН